Hur ser era kaninhagar ut?
Hej det är så att jag ska bygga en ny kaninhage nästa vecka och jag skulle vilja ha lite tips?. Vad kan man inreda med? Hur ser era ut? Hur stor? Vilken sorts galler har ni? Kommentera
Instagram: @fireflybrownie "ett naturligt kaninliv ger glada kaniner"
Du kan använda kompostgaller och göra den i princip så spyr du vill. Ska kaninen vara där utan uppsikt får du ha något som tak också
R.I.P. Anton 💔
#2 Jag tror att vi har exakt likadana burar! :D
Min Hage som sitter ihop med buren är av kompostgaller. (den andra också faktiskt) Det är inte jättedyrt och man kan bygga lite hur man vill.
Min är ca 2 kvm, med tak och nedgrävt galler som golv.
Den som inte sitter ihop med buren, som han är i på dagarna, är typ 15 kvm och rund. Den har inget tak eller golv men man kan kolla till honom genom att kolla ut genom fönstret. :)
sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig ᔕ Instagram: lavendrclouds
Twitter: lavendrclouds ᔕ Tumblr: lavendrclouds
Jag har lite hus, grenar och tunnlar i min kaninhage. Men det som är mest uppskattat hos kaninerna är ett grillock som står lutat mot en stubbe, de älskar att ligga under det locket haha :s Sen gillar de björken som står i hagen, gnaga lite på den och svalka sig i björkens skugga. När vi beskär diverse buskar och träd i trädgården slänger vi in det överblivna i kaninhagen som kaninerna gillar att hålla på med.
#4 Det ser ju helt underbart ut! Önskar att jag hade plats till en så stor hage… 😍
sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig ᔕ Instagram: lavendrclouds
Twitter: lavendrclouds ᔕ Tumblr: lavendrclouds
#4 Sån lyx för kaninerna!
#4 Vilken dröm! :))
http://nouw.com/smattochgott
Välkommen! <3
Har ingen bild men brukar ha upp till 10 kompostgaller och