Många kaniner söker hem!
Hejsan alla kaninälskare!
Vi på Livlinan har just nu många kaniner som söker nya kärleksfulla hem. Allt från dvärghermeliner och lejonmanskanin till dv. vädur och lejonhuvade/löwen.
Planerar du att skaffa en till kanin får du gärna kika in på www.livlinan.be och rädda en utav våra!
Mvh Malin, Livlinan
malleboy@bredband.net

Putt!
Hoppas kaniner får hem ;D
På bilden du visade är det inga dvärg hermeliner, det är korsningar :)
Hoppas alla får bra hem!
- Mvh Emma

Okej. :) Ägarna trodde de var dv. hermeliner. Själv är jag inte så kunnig i raserna.
Hoppas någon kaninletande människa hittar hit nu!

putt!
en annan sak, kaninerna låg under kategorn gnagare, kaniner är ej gnagare utan hardjur, men det vet ej de flesta :)
Jättefin sida :)

Hoppas att någon köper nått djur.:) Själv får ja inte köpa en kanin till.

Putt!

Tack för tipset om att kaniner inte är gnagare!

putt!
Jag har varit inne på eran sida många gånger men tyvärr så skulle jag vilja ha en kanin till men har inte plats eller tid. Hoppas ni hittar hem till dom små sötnosarna. kommer garanterat att höra av mig när jag har plats för en till kanin. 
Lycka till i erat arbete. Toppen jobb ni gör.

Tack, det värmer! Jättebra att du hör av dig om du får plats för en till.

Måste bara säga att ni gör ett så himla bra arbete! Blir så glad när man hör om människor som tar sig tid och plats till att ta hand om djur utan hem! :')

Tack twinnie! Det värmer!

Vad söta!=)
Finns Skuttan kvar? Kan hon transporteras till Enköping?
Jag måste självklart prata med mina föräldrar först, men jag blev dö kär *ler* Har haft kaniner tidigare.
Var inne på sidan o såg att det stod "gnagare och hardjur" så nu stämmer det i varje fall.
Jag funderar på att skaffa kanin igen men bor inte i närheten av nån av de som finns hos Livlinan tyvärr…
hoppas alla får ett bra hem!
Jättefina kaniner.

Skuttan är bokad.
Maila mig om kaninerna ni är intresserade av, i vissa fall kan transporten lösas!

jättesöta kaniner! Hoppas dem får bra hem!