Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 1272 ggr
[Älskamig]
0

Ullaredfynd till ninisen!

Tjenixen!

Jag ska om mindre än en månad åka till Ullared. I och med att jag i vår skall få hem en liten ninis, tänkte jag nu höra med er vana kaninägare, om ni har fyndat något bra till kaninerna i Ullared? 🙂 har tidigare bara kikat på kattleksaker och kattsaker i övrigt när jag vart där, så hade vart lite kul att se om hur det ligger till med kaninhus, kaninmatskålar etc där. 🙂

Tack på förhand

Moalinn
0

Väldigt dåligt med kaningrejer som är gjorda för kaninerna men du kan säkert hitta någon tunnel, matskålar och sånt på katt/hundavdelningarna (använder själv i princip bara skålar som är "gjorda för"  hund och fågel haha). De hade billiga transportburar när jag var där sist iallafall, så har du ingen kan det vara värt att köpa!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[000emmie]
0

Tror dom har lite småsaker, såsom spån, osv. Hittade tyvärr inte mycket till kaninen när jag var där :((

http://www.gekas.se/entry/arkiv-allt-for-din-gnagare-4 

Kolla länken :)

[000emmie]
0

Funkade tyvärr inte å länka, men sök på kanin! :)

Usagi_
0

Köpte en Atlas 20 för bara typ 140:- eller nåt, vet inte om de finns kvar dock då det var väldigt länge sen jag var där :)

~ Be sure to taste your words before you spit them out ~

[Älskamig]
0

Tack för tipsen :) Transportbur har jag redan.

[MiraForever]
0

Har för mig att det finns någon vit plastbehållare som du kan använda till höhäck.

tixEntry
0

#6 Tråden är flera månader gammal och TS är inte kvar på iFokus längre.

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds