(S) Black and tan hona
Ras: Hermelin Färg: Black and tan Ålder: 1år+ Kön: Hona Pris: 300kr Finns i: Helsingborg Övrig info: Pigg och glad liten hona söker ett nytt hem. Hon har mycket energi och är väldigt social, hade nog passat bra ihop med en kastrerad hane men funkar lika bra själv. Enligt uppgift ska hon ha haft två kullar. Jag har själv haft den ena kullen hos mig då jag tog emot henne plus hennes ungar som omplaceringar. Hon har skött mammarollen perfekt! Hon är vaccinerad, öronmärkt och har härstammningsbevis/stamtavla. Hon vill komma till ett hem där hon får mycket uppmärksamhet och kärlek. Gärna hos någon äldre då jag inte skulle klassa henne som "barn-kanin". Hon är inne just nu och är rumsren. Hoppar gärna upp i soffan eller ligger och vilar på mattan. Hon vill vara utanför buren så mycket som möjligt eller ha stor inhägnad hon kan röra sig fritt på!
Tumblr - ☆ - Instagram
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Å vad fin hon är <3
http://nouw.com/smattochgott
Välkommen! <3
#3 På den bilden ser hon nästan mer Otter svart ut än White svart. (Har hon ljust bruna partier kring det vita är hon otter, är de rent vita är hon White).
Hur som helst är hon inte Black and tan, så de tidigare ägarna måste varit felinformerade. Hoppas som sagt att hon hittar ett fint nytt hem, ska inte skräpa ner tråden mer med prat om färg! 😉
Kaninerna Benjie och Luna
Tumblr - ☆ - Instagram
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
#4 Ja, då har dom nog det och jag är inte så värst intresserad av färger så jag har bara kört på det. Men då har jag lärt mig något nytt iaf! :)
Isabella Ekelund