hörntoa strl XXL?
Jag letar nu efter en toalett till min grabb, och vill ha något sånt häringa MEN jag tycker att storleken verkar bli förliten för en fullvuxen angora. Någon som vet vart man kan få tag på en sån här låda med huv? Men i större storlek än den här. 22cm är för tok lågt i takhöjd.
http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/skotsel_palsvard/smadjurstoalett/279356?rrec=true
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Kollar kattoalätt? =)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 funderar på det som sista utväg ;) Men kanindassen är snyggare ;) Samt att locket är ju genomskinligt till viss del, kattdassen är ju oftast helt ogenomskinliga, vilket faktiskt är rätt korkat för då måste man öppna för att se om det behövs skopas oftare än vanligt ;)

Tröttnade på att inte hitta en bra hörntoa. Så åkte till Ikea och köpte en plastlåda 😃
Den behöver rengöras på bilden, men kör med pellets i botten så fastnar inget i pälsen så allt stannar i lådan.. Dessutom är den ena kaninen expert på att gräva, hade först ett hål så de slapp hoppa över kanten, men han grävde runt så mycket att ungefär allt innehåll hamnade utanför lådan. (likadant med hörntoan, han tömde dem)
har haft problem med att det grävdes i toan och då skaffa jag kattoa mycket uppskattat av både henne och mej
#3 Jag brukar köra med villapellets i botten, billigt o lättskött, suger bättre än toalätt-ströet och andra pappersaktiga strö. :)