Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 978 ggr
micke78
0

Omplacering av en dvärgvädur, hona.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Undrar ifall nån kan vara intresserad av att ta emot vår dvärgvädur då vi tyvärr inte kan ha henne kvar. Hon är född juni 2015 men har tyvärr inga papper på henne.
Hon är just nu inne kanin och van vid barn.
Finns i Stockholm

Mvh Micke

micke78
0

Kanske ska tillägga att allt tillbehör följer med. Innebur, mat, hö, matskålen och flaska samt sele. Vi har kontaktat 4H-gården men de är inte intresserad tyvärr.

frejaspluto
0

Är hon kastrerad? Varför kan ni inte ha henne? Om jag ska ta hand om henne vad är hon vad vid? Min dotter är sex år , våran kanin är frigående , social, jättesnäll kelig som sjutton. Han är inte rädd av sig. Hon är stor, eller är det bara vinkeln som ser konstig ut? Bor i Sthlm. Har ni möjlighet och komma hit? Har bilen utlånad ett tag.

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

frejaspluto
0

Kan ni ta henne tillbaka ? " öppet köp" 14. Dgr ex. Om ni ger mig en chans och bonda ihop dom. Men dvs om hon är kastrerad . Har en hane som är det. ✨✨

frejaspluto
0

Tar ni öppet köp? Måste se om dom kan trivas ihop. Så kanske det är lättare. Jag vill veta lite mer info om hennes temperament , social, kelig, ?

trettiotrean
0

Om din hane är kasterad så är det ju inget måste att hon ska vara det ;)

frejaspluto
2

Jo, för jag tycker det. Honor kan vara bökigare när dom är könsmogna, tänk när du har ett begär och inte få nått utav det, humanare så eftersom dom är husdjur ej vilda.

frejaspluto
0

Tack för erbjudandet, men tackar nej. 🐰

[lillelull]
0

Det är också ganska viktigt att kastrera sin honkanin för de löper ju hög risk att få cancer i livmodern så om man ej ska avla på sina kanin oavsett Hona eller hane? tycker jag man ska kastrera.. Då lever din kanin längre och slipper även dessa onödiga könsdrifter.

frejaspluto
0

Tack, lillelull, #8. Just det den delen glömde jag bort. 🌷🍁🌻 #5, du svarade inte på mina frågor och du hängde dig på kastering. Tack för erbjudandet. Iallafall. ✨

micke78
0

Hej
Hon är inte kastrerad

trettiotrean
0

#9 inte jag som säljer kaninen så några frågor kunde jag inte svara på? Skrev bara att det inte var ett måste att honan skulle vara kastrerad då det INTE är det. Självklart är det ju vettigt att kastrera även honan av hälsoskäl och andra skäl som du nämnde om den inte ska användas i Avel. Men det är fortfarande inget måste. Jag uppfattade ditt inlägg som om det var ett måste att hon skulle vara kastrerad därav mitt inlägg. Men jag ber om ursäkt för att jag skrev något.