Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1040 ggr
LinneaHS
1

(K) Kaninungar sökes

Hej alla här!

Är ny i gruppen och vet inte riktigt vad man får fråga här, men testar!
Söker en eller två, inom snar framtid leveransklara kaninungar, helst dvärgvädur!
Håller koll på andra sidor men undrar bara om det är någon här som har/ vet om kaniner som söker ett nytt hem.
Bor i Örebro och kan gärna berätta mer. :) Tänkte bara kika om det är någon här som vet något! 

// Kaninsökande Linnea🙂

tiger tok
0

Vi planerar kaninungar, rasen är fransk vädur. Parningen kommer ske nu i april någon gång, vi säljer ungarna helst i par. Kan berätta mycket mer om du är intresserad! Finns i Vallentuna, ungarna kommer födas och bo på Vallentuna 4H och vara vana vid barn, hundar och katter! Ungarna kommer vara leveransklara runt början av sommaren beroende av när parningen sker, vi söker ju nämligen intresserade eventuella köpare!

[Anata]
0

Hej!

Jag har en kull som kommer här vilket dag som! 75% dvärgvädur och 25% Tan :)

Planerade att komma här i nästa vecka. Färgen kommer vara övervägande viltgrå. Men kan ha vilt går med rödförstärkning. 

Båda föräldrarna är planerade att tävla hoppning. Pappan ska tävla den 17/4 i Vänersborg. Vi finns i Göteborg. Men man kan alltid lösa transporten.

Jag har en hemsida om du vill se föräldrarna samt en youtube kanal där de finns film på föräldrarna när dom hoppar :)

Välkommen till Paladin´s Hop & Kel Kaniner <3

LinneaHS
0

#1 och #2 tack för era svar, och ska kika på era sidor! Men söker främst kaninungar som är eller så snart som möjligt leveransklara. Detta delvis för att vi har en kanin som sitter ensam nu då tidigare kanin avled nyligen p.g.a ålder. 
Men ska kika på era sidor!

Irmelinis
1

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

[Anata]
0

#3 Jag släpper min mitten på maj. Då dom är 6 veckor

[Anata]
0

Jag har pmat dig