söker kaninhinder!!!
Hej! jag söker en massa billiga hinder då jag ska börja tävla och vill kunna träna hemma. Tveka inte att höra av dig till mig oavsett hur ditt hinder ser ut för jag är öppen för alla förslag. Tack på förhand! MVH Zemlathebunny
Billigast lär alltid bli att göra själv ^^ Hinder är rätt dyrt och det är inte lätt att komma billigt undan om man dessutom ska betala frakt faktiskt.
Det behöver inte vara speciellt komplicerat heller, beroende på hur gammal du är kanske du har träslöjd eller liknande? Bommarna som används på tävlingar är vanliga 2cm plastbommar som man kan köpa på bauhaus eller vilken byggvaruhandel som helst.
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015
men vi har försökt bygga hinder men dom blir inte särskilt bra och de är därför vi söker hinder här. Jag har en kanin som är väldigt kräsen när det gäller vilka hinder hon ska hoppa. Är det ett hinder som ser fallfärdigt ut så hoppar hon inte utan tar bommarna och slänger bort dom.
Var bor du?
västerbotten #3
#4 Ok, Stockholm här, så det är för långt:/
Jag (@bellaandbatman) och (@anderheds) på instagram gör hinder, hör gärna av dig på dm❤️ (På instagram)
vars finns du? och hur mycket kostar ett hinder? 🙂 #6
#7 vi finns i västerbotten, umeå, vad det kostar beror lite på vilket hinder, skicka dm till @bellaandbatman på instagram så kan vi prata mer❤️