(K) Japantecknad hona
Då jag vill att Bentley ska få sällskap så letar jag efter en hona till honom.
Men då jag ev kommer ta kull på honan är jag mycket noga med vad det är för stam.
Ska vara dvärgvädur eller dvärgvädurskorsning. Kan även tänka mig teddy eller lejonhuvat.
Hon ska vara japantecknad, gärna WT/WO.
Hon ska ha h-bevis.
Jag är inte intresserad utav rexpälsat, men är kaninen RB är det ingen fara.
Unge eller vuxen spelar ingen större roll, men är det en vuxen ska den ha haft kull innan om den är över 2år.
Finns i Skåne men trasport brukar ju alltid kunna lösa sig på ett eller annat sätt.
Så, vad har ni för kaniner till salu? Kullar på gång? Eller känner ni till någon annan som har det jag söker? 😃
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Ååå, vad kul hade en japantecknad hona förut och det är ju den snyggaste färgen;-)
Jag kommer att para mina japantecknade dvärgvädurar när jag fått mitt uppfödarnr och köpt tång 🙂
Svart/vit hona 91 p med gul/svart hane (sb) 92,5 p, ungar säljes med stamtavlor.
Gul/svart hona (sb) med gul/svart hane (sb) 92,5 p, ungar säljes med härstamningsbevis.
Törnbottens kaniner har just nu kullar med både vit/svarta och gul/svarta dvärgvädurar! 😉 (Varav den gul/svarta är WT med😃)
Vänliga hälsningar Ellen 

Min hona ska få ungar i slutet av den här månaden pappan är hoppkorsning och mamman Gotlands kanin. Båda föräldrarna hoppar aktivt mamman är Madagaskar och pappan Japan brokad gul/svart. Mamman har kull syskon som var vilt gula så blir nog säkert japan i denna kull. Om du är intresserad pm:a mig. Jag bor i skaraborg men transport brukar lösas. Mvh
Kaninhoppning
Puttar!
#4 Hur vida det finns viltgul som syskon spelar ingen roll. Japan genen är dominant över gult. SÅ så länge en av föräldrarna är japan och den andra är gul kan det komma japan i kullen. Viltgul har inget gemensamt med japan (förutom gult) om det var så du tänkte.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt