Verkar ha ont i tassen
Hej, igår kväll kom jag hem för att ta hand om mina kaniner (hade då varit borta i ca 48timmar och min syster hade tagit hand om kaninerna under tiden jag var borta). Då märker jag på min kanin att hon endast hoppar på tre ben, ena bakbenet lyfter hon från marken. Det verkar inte vara brutet, hon sitter tillstörsta del still, äter och dricker gör hon också. Märker ingen reaktion när jag kollar på benet, inga yttre skador. Vet någon vad det kan vara? Har sökt på internet men hittar inget.
HAHAHAHAHAHA…..
Hon kanske har fått en tag eller något liknande under tassen?
#1 tagg*
En lättare stukning eller sträckning? Har hon varit ute kanske hon blivit kall?
Mmm, tänker, det kan vara en sträckning som #3, säger . Det är lätt hänt. Fråga vad som har hänt, men det kanske du har redan gjort. 😊. Jag säger inte att hon skulle ha gjort nått, utan fråga om din kanin har lekt och hoppat . Som ute eller inne. 🌺
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
Bäst att låta veterinär kolla tror jag :) Man vet ju aldrig vad det kan vara eftersom de gärna vill dölja att de mår dåligt. Min kanin hoppade runt på 3 ben, inte märkbart dålig men helt klart besvärad. Åkte in till vet direkt och då visade det sig att lårbenet var av.
#4 har redan frågat, hon visste inget om vad det skulle kunnas vara. Finns det något jag kan göra mot en stukning? Eller är det bara vila som gäller Även kollat efter tagg, inte något jag hittat.
HAHAHAHAHAHA…..
Jag vet inte om jag skulle rekommendera dig ngt men jag skulle avvakta nga dgr, till ett par dgr och kolla verkligen om det är ngt fel. Så länge din kanin mår bra äter och dricker. Låt din kanin vila. Men så fort du ser en sämre förändring så ring och rådfråga en kaninkunnig vetrinär. ( en bra djurklinik) 🐰✨🌸
Har PM dig läs your messege😊
Tack! Ska hålla koll på henne det närmaste.
HAHAHAHAHAHA…..
#5 OJ! Vad hade då hänt? :O