Nu har Stiitch äntligen kommit :D
Nu har jag ääntligen fått hem min älskade lilla Stitch!! <3 Hon är heelt underbar!! Lugn som en filbunke i famnen och busig och nyfiken :) Är så lycklig att jag fick köpa henne av världens bästa IDAA!! <3 Hon är den absolut sötaste kanin jag någonsin sett!! Lilo är också underbart fin men utseendemässigt kommer hon inte riktigt ikapp Stitch (dock inte långt ifrån! älskar hennes utseende massor) Lilo springer nu lös i rummet och hon är lite arg på Stitch som sitter i buren längst ner men hon går därifrån när jag säger till och så…men man kan ju inte begära att hon ska falla pladask vid första ögonkastet (som jag gjorde XD) Hopps att hon kommer vänja sig vid henne så e kan bli vänner :) Stitch är då jättenyfiken på Lilo även om hon är lite arg, hon bryr sig inte alls när lilo kommer fram till buren och gruffar…Hon har förövrigt vart jätteduktig att kissa och bajsa på lådan..bara några bajspluttar som hon bajsat på huset som ligger utanför lådan än så länge :) Åhh ett tag kändes det om att dagen då jag skulle få hämta henne aldrig skulle komma men nu är hon här min älskling <3<3<3 Sen har vi en till kanin också i hushållet sen inatt men det får lill_jarven berätta om :P (du får gärna skriva i den här tråden om du vill brallan :)
Lägger in en bild på min lurviga lilla älskling, Ida tog den då ungarna blev 7v, alltså fö en vecka och en dag sedan :)

WOHOOO, vad roooligt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Nämen ÅåH vad sööt Stitch är!

¨Vad kul:D och vad sööt<33
Guuuud så söt, å va roligt för dig/er! :D Hon påminner lite om min lilla knoddis =)
Jättegullig ^^
Åååh, så söt!

vad KUL!:D gud så söt:)
Vad skojigt :) söt som bara den :)

ooh så skojj. :D
lycka till med henne nu, och vi får hoppas på att lilo blir kompis med henne. :)

Vad roligt :D:D

Lycka till mellan henne & Lilo :)
www.frihetenskaniner.se
Mer bilder ? : D
Naaaaw…så söööööt<3
Åh vad kul :D Hon är skitsöt :D
jättekul! lycka till med Lilo och henne :D
Vad kul :D
- Mvh Emma
åå vad kul, och han är ju underbar söt med :*
Ja jag kan väl lika gärna skriva här då :)
Jag var också till Örnsköldsvik igår och hämtade en liten nin. Ska vara fodervärd åt blaskigtkaffes lilla Leia ett tag. Känns jättekul! Hon är så söt och go ^^ och så var det ju jättekul att träffa Ida och Mimmi och alla andra också! <3
Har fotat henne litegrann så jag återkommer strax med bilder :)

GUd så roligt :D Sötnosar båda två !
Tack allihopa :D Hon är världens finaste <3
#12 har bara massa bilder som ida tagit men jag ska nog fota henne i kväll eller imorgon då kan jag lägga ut nån ny :)
Jag saknar lilla pälsbollen faktiskt, men jag är ändå glad att hon äntligen är hos dig nu. Jag vet ju hur mkt du har längtat <3
Å så är jag glad över att jag träffar hon om mindre än 2 veckor igen å sådär :)
Är jätteglad över att hon verkar ha anpassat sig väldigt bra och fortsätter vara den glada, mysiga å busiga kanin hon är :)
#19 jättesöt ^^ :)
Vad roligt :)
#22 aaw du är så söt chibben <3

#26: Naaawh. Leia hette hon va? ^^
www.frihetenskaniner.se

#27 Yesbox, det gör hon :)
#27 Fast man kan kalla henne farfar om man vill ;P Eller gullunge, sötis, lilltjejjen, lillpälsk m.m. ;)

#29: Hahaha, farfar ^^
www.frihetenskaniner.se

#32 oj, vad mörk hon ser ut att vara :O

Så roligt för er båda :) Söta.
#33 Hon är ganska mörk jämfört med Hubbe :)