Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 860 ggr
Usagi_
0

(K) Trevlig kaninhona

Hej! Jag söker en trevlig kaninhona till min kastrerade hane. Mina föräldrar var väldigt tveksamma med att skaffa en ny kanin men eftersom jag mår så dåligt över att han är ensam så har jag sökt runt efter kaniner till salu ändå. Så om jag hittar "den perfekta kaninen" så visar jag mina föräldrar och ser vad de säger. Krav: • Hona • 2-4 år • Snäll, social, trevlig, tillgiven • Ska vara enkel att hantera (lyfta, klippa klor, ha i sele) • Ha härstamningsbevis • Ska vara fullt frisk Den får gärna ha bott med kompis förut. Ras och färg spelar inte så stor roll, helst en liten ras. Jag finns i Halland och det skulle vara bra om du fanns hyfsat nära :) (Jag har kollat blocket i princip varje dag de senaste dagarna men ca 90% av alla kaniner är ju ungar..)

~ Be sure to taste your words before you spit them out ~

Irmelinis
0

På Kanintorget Köp och sälj på facebook finns många annonser.  Jag vet en uppfödare i Halland som har en dvv hona zobelsiames blå till salu, snart 2 år gammal med stamtavla. 

https://www.facebook.com/groups/216687791767867/

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Peak303
0

Jag har en hona till salu, Jackie, dock bara 7 mån. Men tänkte att jag skriver. Hon bor just nu med sin syster och har alltid gjort. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Usagi_
0

#1 Tack så mkt!

Usagi_
0

#2 Oj såg inte din kommentar! Är mer intresserad av en äldre men jag kan återkomma :)

kanintok
0

Har en hona här hemma som är super fin och social, lätt buren och sitter fint i knät när man klipper klor och så. Hon är en lejonhuvad kanin som är ganska liten- säker något hermelinliknande i sig. Hon har dock inget härstamningsbevis men köpte henne från uppfödare och ingen djuraffär. Just nu bor hon ihop med ena min hane som ska säljas och det funkar super mellan dem.