Har ni råkat utt för detta??
Hej, Har ni ngn gång råkat ut för att ngn har tagit er kanin?? Isåfall hur, När, Var???
Berätta allt för mig!!!! Jag vill veta…
Nix. Vilket jag är glad över.
Däremot har vi haft någon som släppt ut (finns ingen annan förklaring) men kanin återfunnis
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Min brorsons kanin blev nog tagen av rovfågel. Inga spår alls efteråt…..
#2 Okej ibland så fattar jag nt hur folk tänkerr! Men vilken tur att den e funnen!🙂
#3 Jag tolkade det som att #0 menade människor?
Räv eller annat rovdjur har vi haft som tagit kaniner, ej återfunna
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jaha, oj, ja jag tänkte inte på det, kom bara på detta exempel! :-) Hoppas det var ok…
Min kanin Nikki försvann, jag vet inte om hon blev tagen, men kom ut till henne en morgon och buren var öppen och hon var borta. vet inte vad som hände 😕
#6 Helt ok #7 Å nej vad synd😕
när vi hade en kaninungar så var det några som kom och kollade men blev inte intresserade av ungarna däremot pappan. själlvklart sålde vi honom inte. Men dagen efter så satt vår andrar kanin skrek slagen i ett hörn med buren öppen. Det var inga häl eller något sånt så det var inget rovdjur som tagit den. Buren hade öppningen där uppe och var säker.
En tid utan en häst är bara en väntetid 
#39 Vadå e pappan borta??
ja han han var borta morgonen efter.
Min kanin försvann. Vi var bortresta och mina farföräldrar passade kaninen, de hade satt ut henne i vår utebur någon timme innan vi skulle komma hem men när vi kom hem var hon borta. Buren stängd och gallret helt. Vi hittade lite vit päls men vet fortfarande inte vad som hände henne.
#11 Men ni tror att de som kollade på kaninungarna har tagit honom!??
#12 Åhh vad synd
#13 mistänker det för buren var säker för rovdjur vi har knappt rovdjur nästan bara rådjur och harar och det var morgen efter. Dom envisades rätt mycket om att dom ville köpa kaninen.
#13 Dumma människor!!!!!!
Hade en kanin som vi misstänker blivit stulen, helt borta på morgonen, det fanns ingenstans som hon kunnat ta sig ut. Men det konstiga var att det låg en rätt stor pälstuss utanför buren, men inget rovdjur ska ju ha kunnat ta sig in, den var rovdjursäker + det borde man ja ha sett. Dessutom så var min andra kanin kvar, det förblir ett mysterium :/.
#17 mm
#16 holler med blir både lädsen och arg 😭😡