Carrier eller Stampe?
Är det bra foder? Det ena bättre än det andra? Ska nu köpa foder i säck istället för i 1-kg påse i mataffären för nu börjar ungarna äta så pass mycket att det börjar bli både dyrt och jobbigt att släpa hem i småförpackningar. tips?!?

Carrier använder jag och det är jättebra! :) Fast jag blandar ut det med lite Royal Rabbit för lite extra smak. :) Carrier finns i 10kg förp. på Odal (Granngården).
Jag har CArrier, som blandarut med Lottie (olika smaker) och lite blandfoder (pytte lite) för att det ska bli mer smak. Sedan grönsaker osv.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Hur mycket ger du för det?
Jag använder stampe, å är jättenöjd med det :)
köpte en påse med lottie för ett tag sen, för att blanda lite ifall kaninerna tyckte det var tråkigt med bara stampe (förutom hö, sallad å sånt då) men dom lämnade lottie å åt stampe istället. så dom verkar ju också tycka om det ^^

Carrier 10 kg får jag för 103 kronor.

Skulle ge Carrier. Har aldrig provat Stampe så ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Brukar köpa pellets i lösvikt på djuraffären, men vet inte vad det heter.. Vart köper man Stampe?

Haft båda två, Kan inte bedömma vilken som e bäst…
men jag tror iallafall att min kanin gillade Stampe mer…
Både Stampe och Carrier köper man på Granngården. Priset per kilo är ungefär detsamma så därför jag undrade om det var någon större skillnad på kvalitén.
Har nu använt Stampe ett tag och jag upplever att mina kaniner tycker mindre om detta än lösviktspelletsen jag köpte innan. De kastar sig inte över maten nu som de gjorde innan! Men de äter det ju så det är helt ok. 

Jag hade Stampe för jätte längesen och som jag minns det så var det jätte bra och kaninen tyckte om det :)
Har dock aldrig provar Carrier.

Jag ger stampe. Tycker att det är ett jätte bra foder:)

Har haft båda, men nu köper vi bara Stampe.
Stampe :)