Fransk vädur
Hej jag har en fransk vädurshona, hon är född i mars. Hon bor ute tilsammans med en annan kanin. Dom är bra vänner. Hon är väldigt gosig, jag brukar ta in dom ibland så att dom får lite extra sällskap. Om jag ligger i soffan kommer hon mer än gärna upp och lägger sig bredvid. Jag tänkte bara fråga om någon här har en lika mysig kanin som mig? Skriv gärna en kommentar med en fin bild!:)
Hade en fransk vädurs hona som hette Bella som var hur go som helst ❤️ Jag älskade henne över hela mitt hjärta och saknaden av henne är mycket stor. Dagen hon försvann ur mitt liv var någon utav den värsta dagen/tiden i hela mitt liv.
*
En blandras hane vid namn Driks var lika mysig han (i alla fall när han blev något äldre). Han älskade jag också av hela mitt hjärta. Han är också mycket saknad.
*
En unge till Bella som hette Lillen var också riktigt mysig. Han bet aldrig och ville busa och leka. Väldigt mysig och snäll kanin.
*
Cody som bor hos mig nu vill gärna sitta i knä och pussas och hålla på, han är en riktigt mysig kanin han med.