Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 786 ggr
josto_03
0

(K) Kaninunge med hoppstam

Hej! Jag söker nu en hankaninunge med hoppstam vars föräldrar har riktigt mycket fart i tassarna och en vilja att hoppa. Föräldrarna måste vara klassade till minst svårklass. Jag har haft kaniner i åtta år och är medlem i Stockholms kaninhoppare. Har vana av kaniner med mycket temperament men söker nu en hoppkanin med trevligt psyke. Bor i Sollentuna utanför Stockholm så gärna en kanin i närheten. Hör av dig om du har eller vet någon som har ungar med beskrivningen ovan. Mvh

MangoO
0

Jag har två kullar planerade som kanske kan vara något? Astrid❤️Lennox är beräknade att födas runt nyår, och Vesslan❤️Dexter paras på Kista 😊 Kika in på hemsidan för mer info, eller mejla mig. Kollar sällan här. http://bjorklovetshoppkaniner.weebly.com/planerade-kullar.html Id-aa94@hotmail.com

Hopp och skutt!

Ida Johansson, Björklövets Hoppkaniner

Peak303
0

Jag har en hona till salu som blir 1 år i Maj. Hon gick på 1 fel i rak lätt på senaste tävlingen. 

Hennes mamma är Midgårdsolens Arista som (dock) är 1 pinne ifrån svårklassen i både rak och krok. Men hoppar riktigt fint. Pappan är Flamencos Santorini som var svårklassad med pinnar ( 1 pinne till elit i rak) samt elitklassad i både höjd och längd. 

"Snowflake's" Finders Keepers "Jackie" är en gul/blå japantecknad hona med mycket kapacitet och fart. Jag tror att hon kan bli riktigt fin när hon väl kommer igång ordentligt. 
Hon finns i Helsingborg. Men transport burkar som sagt aldrig vara något problem. :) 

http://snowflakeskaniner.weebly.com/jackie.html

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

thea_thea
0

#2 "Jag söker nu en hankaninunge…"

Peak303
1

#3 Haha just den "han" missade jag 😂

-'  Malin Hultman

thea_thea
0

#4 😃 Även att det skulle vara en kaninunge! Trött idag?😎

Peak303
1

#5 Fast hon är ju inte fullvuxen så då kallar jag hellre henne för unge än vuxen ;P

-'  Malin Hultman

Fridaaaa
0

#5 Hon är ju inte vuxen, 7 månader är ju ungdjur :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

thea_thea
0

#6 #7 Ja, men jag tänkte att TS ville ha en unge, dvs inte en ungkanin utan en "bebis".

josto_03
0

Har redan hittat en kull och en i reserv. :)