Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 1472 ggr
zemlathebunny
0

Vad tänker kaniner på?

Har ni någonsin tänkt på vad kaniner egentligen tänker på? Vad tror ni dom tänker på?

Katniss
0

Ibland så undrar man ju vad kaninen tänker när man matar den och lär den tricks.. :) men vi lär ju aldrig veta :p

R.I.P. Anton 💔

Nikki&Trixie!
5

Jag undrar det varje dag… Tänk om man kallar sin kanin för typ Ella, och den tänker; Vadå, vem är Ella? Jag heter Birgitta 😂

| Instagram : @kaninen_trixie|

| Mail : mimisdotter@gmail.com |

Katniss
0

#2 Man kanske säger dess namn, i min kanins fall Anton, och så tänker de 'nu gör matte/husse det där konstiga ljudet igen, bäst jag kommer om jag vill få godis..'

R.I.P. Anton 💔

Adirfen
0

#2 Vilken UNDERBAR tanke 😂👌

HopeForTheo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland vet man exakt vad dom tänker dock, typ "Så fort jag kommer ut ur badet så ska jag leka i kattlådan igen"

Irmelinis
0

#2 HAHAH, så är det säkert! 😃
Jag tror att min Sally tycker att hon heter Boss. Eller möjligtvis Kungen. 😂

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Katniss
0

#6 Anton tycker säkert att han heter King Anton :)

R.I.P. Anton 💔

Irmelinis
0

Ja visst är det så? Kaniner är nästan snobbigare än katter, kan jag tycka. De anser sig ha rätt till allting och kan inte ta ett "nej" 😂

www.alrunans.weebly.com/

Katniss
1

#8 'Tiorättersmiddag!' Ropar Anton. Nej säger jag :p

R.I.P. Anton 💔

kaninpiss
0

Min kanin tänker nog mest på bananer. Och det där ljudet som blir när jag skalar en banan. Oj vilken fart det blir på honom.

Irmelinis
0

#9 Hahaha :D  Japp, det kräver Sally varje dag. Hon ger sig inte… och med alla smulor hon hittar under köksbordet så kanske det kan räknas som tio rätter till slut 😃

www.alrunans.weebly.com/

Katniss
0

#11 Dessutom brukar Anton få lunch, men bara om någon är hemma . Lite sallad, tomat, knäckebröd eller så ^^

R.I.P. Anton 💔