Vad tänker kaniner på?
Har ni någonsin tänkt på vad kaniner egentligen tänker på? Vad tror ni dom tänker på?
Ibland så undrar man ju vad kaninen tänker när man matar den och lär den tricks.. :) men vi lär ju aldrig veta :p
R.I.P. Anton 💔
Jag undrar det varje dag… Tänk om man kallar sin kanin för typ Ella, och den tänker; Vadå, vem är Ella? Jag heter Birgitta 😂
| Instagram : @kaninen_trixie|
| Mail : mimisdotter@gmail.com |
#2 Man kanske säger dess namn, i min kanins fall Anton, och så tänker de 'nu gör matte/husse det där konstiga ljudet igen, bäst jag kommer om jag vill få godis..'
R.I.P. Anton 💔
#2 Vilken UNDERBAR tanke 😂👌
http://nouw.com/smattochgott
Välkommen! <3
#2 HAHAH, så är det säkert! 😃
Jag tror att min Sally tycker att hon heter Boss. Eller möjligtvis Kungen. 😂
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
#6 Anton tycker säkert att han heter King Anton :)
R.I.P. Anton 💔
Ja visst är det så? Kaniner är nästan snobbigare än katter, kan jag tycka. De anser sig ha rätt till allting och kan inte ta ett "nej" 😂
www.alrunans.weebly.com/
#8 'Tiorättersmiddag!' Ropar Anton. Nej säger jag :p
R.I.P. Anton 💔
Min kanin tänker nog mest på bananer. Och det där ljudet som blir när jag skalar en banan. Oj vilken fart det blir på honom.
#9 Hahaha :D Japp, det kräver Sally varje dag. Hon ger sig inte… och med alla smulor hon hittar under köksbordet så kanske det kan räknas som tio rätter till slut 😃
www.alrunans.weebly.com/
#11 Dessutom brukar Anton få lunch, men bara om någon är hemma . Lite sallad, tomat, knäckebröd eller så ^^
R.I.P. Anton 💔