Rosettförvaring
Jag har hängt ett kompostgaller på väggen som jag hänger alla rosetter på :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Har häftat upp ett nät på väggen som jag hänger de på. Hade kompostgaller först men det var snyggare med nät tyckte jag när man inte hade hunnit samla på sig så många rosetter ännu.
Det går inte att sätta upp dom med massa kludd då? Sätta in i ramar? En hylla med rosetterna på väggen bakom (Så kan man också ha pokaler om man har sånna).
Kom också på lite kaninrelaterat, spika fast märlor i väggen och sen hänga de på? 😂
Ååå! Alla va smarta! Får man plats med ca 30 rosetter på ett kompostgaller tro?
#5 Det tror jag säkert. Jag har ett halvt kompostgaller just nu med 14st och där är en massa "hål" mellan. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Man kan ju sprejfärga kompostgallret med en snygg färg som passar ens inredning :)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
jaa! det ska jag testa nu!
Har en vajer uppspänd längs väggen som funkar som både "anslagstavla" och rosettupphängning. Men färgat kompostgaller tycker jag låter väldigt praktiskt! Lätt att flytta/ta ner också utan att behöva plocka av alla rosetter. :)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
#10 snyggt! Tror dock inte att jag har plats med ett kompostgaller på väggen hehe!
#10 Vad snyggt det blev! Synd att jag inte har några rosetter att visa upp… 😉
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home
Kanske om man tar ett rep/lina och trär igenom i "haken"? Själv har jag häftstift och en krok ;)