Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 851 ggr
batmanthebun
0

Snart så kommer hon!

Om mindre än två veckor kommer jag hämta upp lilla Quinn (Hemelin på 5 månader), jag ser så mycket fram emot att ha en till liten sötnos att lära känna och älska. 

Tror mina vänners öron snart ramlar av med tanke på hur mycket jag pratar om henne, är bara så exalterad att få hem henne. 

I januari/februari kommer jag att börja försöka få ihop henne och Batman, förhoppningsvis funkar de ihop. Annars så får jag hitta en annan lösning. Finns 11 andra kaniner, då flera har sina kaniner här och folk har frågat tidigare om att sätta ihop sin kanin med Batman efter han kastreras. 

Kommer förmodligen en uppdatering när jag får henne samt hur  ihopsättningen går.

Katniss
0

Spännande!

R.I.P. Anton 💔

Irmelinis
0

Fint namn du valde! Har du någon bild på henne? *nyfiken*

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

batmanthebun
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på henne

Katniss
0

#3 Men vad söt! <3

R.I.P. Anton 💔

[RC1393]
0

Heter hennes blivande kompis Batman så var ju Quinn verkligen passande!😍Jag tänker nämligen på Harley Quinn när jag hör Quinn, kanske till och med var henne du hade i åtanke när du funderade på namnet?🙂

Katniss
0

#5 Jag tänker på Quinn i Glee :) alla har vi våra associationer :)

R.I.P. Anton 💔

batmanthebun
1

#5 Det var precis vad jag tänkte då hon är min favorit karaktär i DC comics.

Irmelinis
0

Så vacker! Är hon rysstecknad? Blå, eller brun?

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

batmanthebun
0

Tror att hon är zobelsiames brun, men inte sett henne på riktigt, utan endast på bilder. Uppfödaren har både zobelsiames brun och rysstecknade, så kan vara varken.