Hurra, bebisjättar som heter duga!
Då min blå BJ-hane Sabian fick avlivas för några veckor sedan blev jag förstås bedrövad, och enda trösten var att jag dessförinnan parat honom med Flora. Så jag har verkligen hållit tummarna för att inget skulle gå snett med kullen. eftersom jag gärna vill behålla minst en bebis till efter honom.
Som tur var har allt fungerat perfekt hittills! 5 friska bebisar, varav två viltblå som jag hoppats på. Och de är stoooora, de största bebisjättar jag har haft. Med råge! Så nu ska det bli så kul att se hur dessa matglada typer utvecklas framöver, och vilken/vilka jag ska spara. Det blev alltså 2 viltblå, 2 järnblå och en mörkt järngrå, nästan svart.
Ungarna är nu strax över en vecka gamla. tog in ett par idag och genast somnade den järngråa i min famn. Spana in så stor den är!
Måste bara tillägga att jag inte är någon liten person så att ungen ser stor ut pga det.

Gud så synd med Sabian :( Men också jättekul att du fått så härliga ungar! Du måste visa bilder på dem sen :D
Åh vad härlig med jätteungar, speciellt eftersom de är efter Sabian :)
- Mvh Emma
Åh vad mysigt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Åh så söt.
BJ:ar är mina favvo kaniner. Hade två st när jag var i tonåren som hette Hilda och Hulda…….så saknade. Hade det inte varit för att jag bor i lägenhet hade jag haft minst en jätte.
Föder du upp BJ? Vem vet i så fall kanske jag hör av mig när vi köpt vårat drömhus
om du bor i närheten vill säga.
Lycka till med de små. Vill se fler kort när de blir större.
så roligt med nya ungar! :)

Synd med Sabian! Vill gärna se fler bilder, vad roligt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Wow :D Vilken korv :D:D <3
Jättegullig ^^ Och stor! :)
Åå vilken mysig liten korv -v- Ur söt :D
Synd med sabian :( Vila i frid <3
Vill se fler bilder på dom alla :D
- Mvh Emma

ohh så kul. :D
tråkigt det där med sabian. :/
Jättesöt kanin unge på bilden:) Underbar<3
Synd med Sabian.. :( Men söt unge! :P