Underhållning när det är för kallt ute
Brumm bor inne på mitt rum. Han är frigående i mitt rum hela dagen och är i en 100x50 bur på natten. Han får vara ute och springa varje dag. Men nu när det börjar bli för kallt för att vara ute undrar jag om han klarar på att springa i mitt rum på dagen? Eller behöver han mer plats? Och vad ska jag sysselsätta honom med på dagarna?
jag vill bara säga att det är ett sjukt stort sammanträffande mellan oss och våra kaniner. Zingo är lös på mitt rum på dagen och i sin 100x50 bur på natten, precis som din kanin XD Men om jag har ett tips? är det väl att det alltid är kul för kaninen att springa på större ytor. Så at so fort jag är hemma och ska göra läxor elr nåt så sitter jag i vardagsrummet utanför mitt rum så han har både mitt rum och vardagsrummet att vara i, vilket han tycker är väldigt kul då han gärna rejsar genom rummen, och att han är så sällskapssjuk, och vill alltid umgås med oss i familjen :)
Men min kanin har börjat bli så himla aggressiv mot mig. Han vill inte umgås med mig. Och vi har inga mattor i rummet utanför mitt rum (vardagsrummet).
Varför tror du han blivit aggressiv? I vilka situationer är han det?
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
när jag sa plocka bort bajs som har kommit utanför toaletten så biter han mig och morrar på mig. Även när jag ska ge honom mat så springer han fram och attackerar mig. han biter mig på fingrarna när jag ska klappa honom också. han springer in under sängen så fort han kommer ut ur buren.
När jag plockar bajs håller min på att puttas och nafsa. Men jag antar att det är lite tonår på G… #4
http://nouw.com/smattochgott
Välkommen! <3
#5 Är han i tonåren?