Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 815 ggr
[[Mellebelle]]
1

Uppfödare belgisk jätte

Hej! Hjälper min syster o hennes familj på 3 barn o man att söka efter deras nya familjemedlem. Dom bor i Finland (utanför Torneå) i ett hus i en liten by. Dom har en hund som bor i hund gården. Rasen de söker är en belgisk jätte, dom är väldigt mån om djur speciellt 9 årigen Melina som är en miniatyr av mig ;) älskar djur utav hela sitt hjärta, lär sig allt och är väldigt smart! Självklart tar de vuxna ansvaret för djuret och inte barnen. Deras tanke är att kaninen får bo ute året om pga att mannen är päls allergiker (har jag för mig). kaninen kommer få bo i den stora hundgården där den både kan vara ute och inne. Hunden kommer självklart inte bo med den ;) utan hundgården har som två stora burar i varsin ände. Kaninen kommer helt enkelt få mycket kärlek, mycket ute vistelse och leva i en bra miljö. Någon uppfödare i västerbotten/Norrbotten som föder upp denna ras och tror att de har den rätta kaninen för denna familj? Hör av er :)

[neptunens]
0

https://sites.google.com/site/norrbottensjattar/home

Inte min uppfödning dock, jag bara länkar ;9

[Hästhoven]
0

Jag har kullar, åker dessutom till Finland lite då & då :-) Skicka ett PM för mer info.

[Hästhoven]
0
[Hästhoven]
0

Har en kull nu :-)

[Hästhoven]
0
[[Mellebelle]]
0

#1 tack ska kika :)

#2 har pmat dig :)

[[Mellebelle]]
0

.

[[Mellebelle]]
0

Vi har inte hittat någon ännu som passar. Hon åker ner till umeå imorgon och stannar tills nästa torsdag. Någon kring umeå som har leveransklara ungar som man kan få komma och hälsa på hos? :)

em.nord
0

Är det du som frågar på "Belgisk Jätte" på facebook? :) Så jag inte svarar här när du redan kollat där ;) för där finns ju några.

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

[[Mellebelle]]
0

haha jajamen det är jag :)