Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 1155 ggr
[Lollo 97]
2

Ny familjemedlem :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick jag denna lille krabat. Har inte haft honom mer än ett par timmar men han är väldigt framåt och nyfiken, och han äter och dricker.

Men frågan är ju, vad ska han heta?

Har funderat på Cody, Fox, Choklad men vet inte riktigt så kom gärna med förslag.

Irmelinis
0

En riktig läckerbit ju, vad söt! ❤️

Kanske något som…. Colin, Albus, Rookie eller Sid?

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

[dvärgkaniner]1
0

Det jag tycket passar bäst är dem här namnen :) 

1. Simba 
  2. Kakan 
  3. Molle
  4. Nisse
  5. lila gubben 
  6. Kan också mer namn med dessa namn tycker jag passar bäst! :)
lovemysack
1

Sune helt klart! :D

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

moln50
0

Mozart                                                                                                                                                                          Måzart                                                                                                                                                                          Rockin                                                                                                                                                                          Rocky                                                                                                                                                                            Puzzel                                                                                                                                                                          Starlight                                                                                                                                                                      Yed

[Indii]
0

Mascot! :-)

itiswhatitis
0

Vilken söting! Tycker han ser ut som en Choklad av de namnen du nämnde. Vad är han för ras?

Insta: isabellaroenne

[Lollo 97]
0

Han är dvärgvädur och Rex 😉

[Lollo 97]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom gärna med fler förslag på namn, har inte kommit på något bra än haha.

HopeForTheo
1

Pim! :D

jolle1234
0

Helt klart Simba

tötenöten
0

Marabou, Cloetta, Fazer! ;)

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

Timms
0

Loke, Ian, Melvin :)

moln50
0

Max                                                                                                                                                                                Saxon                                                                                                                                                                            Saxel                                                                                                                                                                              Bolton

missan´s
0

Flisan föreslår jag 

Underbart vacker kanin! 🌺

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

[Hästhoven]
0

Han ser precis ut som en kanin jag hade för ett x-antal år sedan, samma färg,storlek & utseende. Den kaninen hette Kakan & brukade kallas för "Pelle-kakan" av många :-)

[Sockertoppens_kaniner]
0

#14 Det är en hane. 😛 Eller du kanske tycker att Flisan passar även till en hane? För mig är det ett honnamn. 😃