Kaninhoppning i Blekinge 19/10
Hej! Vi är tre tjejer som kommer att träffas och träna ihop på söndag. Det kommer att vara i Bräkne-Hoby och förmodligen klockan 2. Alla som vill är välkomna! Kaninen behöver inte ha hoppat innan, bara vara seltränad. Anmäl er till ninni.westlin@gmail.com Med vänlig hälsning, Ninni :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
Putt! :-)
Hälsningar,
Hej! Anordnar ni fortfarande Kaninhoppning? :)
Är det några krav för att vara med? Hur gammal måste kaninen vara? Hur länge håller det på m.m. Berätta gärna mer! :-)
Vänliga hälsningar Ellen 

#3 Jag själv är inte jätteaktiv längre. Men Louise Olsson som jag tränade ihop med tränar och tävlar fortfarande regelbundet, så skicka ett pm till henne (Tussen12) så kan hon berätta mer. 🙂
Hälsningar,
#3 Hej! Inga speciella krav då detta är träningar som vi gör för skojjs skull, men en transportbur med lite Hö och vatten i, en sele och ett koppel behövs. Då kaninen ska utvecklas lite mentalt innan hoppträning så vill jag gärna att den ska vara minst 3 månader =) Hur länge träningen håller på är olika, men kanske 2-3 timmar? Vi brukar bjuda på lite fika efteråt. Mvh, Louise :)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
#5 Okej tack, får se hur det blir men har iaf lust att komma. 😉
Vänliga hälsningar Ellen 

#6 vad roligt! Maila mig så ska jag kontakta dig när vi har träning nästa gång :) Tufsan2011@hotmail.com
#6 Alltså jag menar att jag kanske kommer, inte säkert, men att jag gärna skulle vilja… 😉
Vänliga hälsningar Ellen 

#8 jaha ja ;)
Du har mail Tussen 12 :)