Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 1420 ggr
Edithstridh
0

Kanin namn hane !

Jag har ganska länge försökt bestämma mig för vad min lilla kille ska heta! Jag har tvekat på massa olika namn, men enslingen har jag bestämt mig för två namn! Men jag behöver hjälp att välja vilket av dom… Ni får hemskt gärna "rösta" på vilket av dessa två namnen ni gillar mest :) tack tack :* 

Namn 1 - Gizmo 
 Namn 2 - Nelson 

Aleya
0

1

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

RebeccaG
1

Snälla, tänk på hur du skriver. Ett eller två utropstecken räcker.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Irmelinis
0

Nelson, absolut! Det är superfint ❤️

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Smultrondraken70
0

Gizmo

Edithstridh
0

Okej, men vad är problemet med fler utropstecken? Ärligt? #2

filippaaaberg
0

Båda är superfina! Men Gizmo tycker jag ❤️👌

Edithstridh
0

Tack #3 ❤️

Happy-Bunny
0

#5 jag själv störs inte av många utropstecken men vissa telefoner har jag för mig verkar tolka utropstecken med bokstäver osv(bara något jag har hört) och att det kanske låter skrikigt när man skriver väldigt många(kanske vissa tycker)…?

RebeccaG
1

#5 & #8 Folk med synnedsättning använder läsprogram för att läsa upp texterna för dom. Frågetecken läses som "fråga" och utropstecken läses som "ropar". 
Om man skriver flera utropstecken blir det alltså "ropar, ropar, ropar, ropar, ropar… " och så vidare, vilket inte är så trevligt. 
Jag har ingen synnedsättning, men jag låter datorn läsa upp vad det står på skärmen för mig, som jag inte skrivit själv(detta av en anledning, inte för att jag tycker det är roligt). Därför är det väldigt jobbigt att läsa när det står 11 frågetecken, 14 frågetecken eller liknande. Admin för kanin iFokus har tagit upp ämnet tidigare, så av ren respekt mot dom som läser på detta vis, bör detta följas.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Elsaharr
1

Jag tycker att du ska välja Nelson, gulligt 😍

OT, men jag tänker att det låter lite skrikigt med många. Ser liksom ingen anledning till att ha femtioelva utropstecken 😎

Zingo ;D

Happy-Bunny
0

#9 okej vad bra då vet vi :) hqr varit lite osäker ängående sånt där med hur det fungerar för de som har synnedsättningar så jättekul att få det förklarat :D #10 ja men så hqr jag också känt det lite, att då blir det liksom lite skrikigt av allt ihop som i vissa fall kan verka otrevligt (menar inte dig TS nu :) ).

Kaninhoppare
0

Nelson är väldigt fint :)

Medarbetare på Jättekanin