Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 645 ggr
Alolidoda
0

vart skaffar ni ert hö?

Undrar om ni vet några gårdar i Stockholms området som säljer hö i småbalar på ca 10-12 kg. Och gärna gårdar som man kan ta sig till kommunalt då jag saknar bil… hade tänkt använda en pirra för att få hem det.

Fridaaaa
0

Brukar kolla blocket, flertalet bönder och hästgårdar brukarlägga upp där :)
Vissa kör hem till en också för en peng om man ska ha lite fler :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Peak303
0

Kolla på blocket. Så brukade jag göra tills att jag hittade en bonde jag nu köper från alltid. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

aliiciaj
0

Jag köper höbalar på foderboden i Haninge. Man får fylla höbalar i soppsäckar där och köpa, jättesmidigt. Fråga personalen var de har höbalarna, för de är på baksidan i en container och jag hittade först inte dit.

Ravynsfair
0

Blocket är super, annars kan man kolla upp närmsta hästgårdarna och prata med dem om ni kan samköpa från bonde nångång :)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

majaperss
0

Köper ca 5 balar i taget, ca 25kr styck, både billigare och bättre än det som köps i tex djuraffär!

Smultrondraken70
0

Köpt från bonde i Norrtälje samt i Sigtuna, men dit tar man sig tyvärr inte utan bil. Inte hittat någon i Stockholms län på " bra" avstånd från mig eller med ok kommunikationer, tyvärr. Men kolla vidare på blocket, rätt som det är kanske det dyker upp nån på bra avstånd från dig!

CamillaS
0

Om man ska söka på blocket vilken kategori söker ni i då?

Wilmarabbit
0

#7 Fritid och hobby>Hästar och Ridsport>Foder&Stall

Kolla gärna in bloggen Regnbågehttp://nouw.com/wilmajRegnbåge

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i Västra götaland Ballong

CamillaS
0

#8 Tack. :)

Fridaaaa
0

Jag söker inte på speciell kategori, söker på hö.
folk lägger nämligen i olika kategorier :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Smultrondraken70
0

Har sökt på " Småbal" då kommer de annonser upp som innehåller det ordet.