Zooplus på helgen?
Hej!
Jag beställde en kaninhage i söndags kväll från zooplus.se. Det hände något strul så de kunde inte ta emot beställningen. Så vi löste det igen och skickade beställningen på onsdagen. På torsdagen (när det hade gått 30 timmar efter att pengarna kom in) så fick vi ett mail att dem hade skickat paketet.
Jag behöver paketet nu innan imorgon, kör dem ut paketet till posten (ska hämta det på posten) även på helger eller måste jag vänta tills på måndag?
Tack på förhand
Måndag är min gissning:(( har beställt mycket från zooplus och alltid fått meddelandet om att paketet kommit en vardag.
Måndag troligen. Om det är bråttom ser man till att beställa i god tid.
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
#2 Beställde i god tid men så funkade det inte för dem kunde inte godta betalningen. Så bara det tog sin tid.
God tid är för mig är över en arbetsvecka innan ;) men det kan vara för att jag har dåliga erfarenheter av paketleveranser haha.. alltid något som skiter sig just när man inte vill det.
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Zooplus tar 3-5 arbetsdagar ungefär. Man får det hem, och är man inte hemma får man hämta ut det. så skickade dem det i torsdags är det inte säkert att det inte kommer förrän tis-ons om du har otur.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.