Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 842 ggr
jejoh78
0

(S) Kaninungar blandras

Jag har precis lagt ut en annons på de ungar som jag skrivit om i tidigare inlägg. Om någon är intresserad så ligger de ute på Blocket under rubriken: Wienertecknade och blåögda kaninungar.

Peak303
0
jejoh78
0

Kan inte öppna länken.

Peak303
0

Säljes annonser ska innehålla:  
Namn på kaninen/kaninerna
- Ålder
- Ras och färg. Vet du inte rasen, så skriv då korsning. Är du osäker på färg kan du alltid be om hjälp innan.
- Om stamtavla eller härstamninsbevis finns
- Om det är kaninungar, skriv när ungarna är leveransklara.
- Lite info om själva kaninen/kaninerna, det vill säga hur den är i temperament och så vidare.
- Priset
- Vart i landet kaninen finns.
- Kontaktuppgifter. Ex via PM på sajten, mail eller annat.

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

jejoh78
0

Nu har jag precis lagt in en fullständig annons på Blocket så jag orkar inte skriva en till annons. I så fall får någon Medarbetare radera mitt inlägg eftersom jag inte vet hur man gör.

Elsaharr
0

#4 Annars kan du ju kopiera din egen annons och klistra in den här :-)

Zingo ;D

jejoh78
0

Har ingen dator för tillfället. Kan se om det går att göra det från mobilen lite senare. :-)

jejoh78
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Nu är våra söta kaninungar leveransklara. Kaninerna är handtama, vana vid barn och bettfelskontrollerade. Deras föräldrar har ett bra psyke och har aldrig bitits eller liknande. Eftersom ungarna ärver föräldrarnas sinnelag är dessa små liv precis lika snälla och trevliga som dem. Deras pappa är brun zobel och blandras mellan bl a lejonhuvad kanin, därför har två av ungarna fått lång päls. Mamman är vit blåögd och blandras mellan bl a hermelin, därför har två av ungarna fått blå ögon och alla har blivit wienertecknade (vita tecken). Bild 1: svart otter wt brunögd HANE. (Lång päls) Bild 2: svart wt blåögd HONA. Bild 3: svart otter wt blåögd HONA. Bild 4: svart wt brunögd HANE. Bild 5: svart otter wt brunögd HANE. (Lång päls) Dessa sötnosar är utekaniner och jag vill att de fortsätter att vara det. De måste också få tillgång till rasthage, så att de kan sträcka på benen och äta lite gräs. :-) Det är viktigt för mig att kaninerna får ett bra hem!

jejoh78
0

Vi bor i Bålsta. Kontakt via PM eller via mail: jejoh78@hotmail.com

jejoh78
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu börjar folk från blocket att höra av sig. Fortfarande ingen här som är intresserad? :-)

jejoh78
0

Nu är det bara nr 1 och 4 kvar. :-)