Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 919 ggr
RebeccaG
4

(S) Melodys Ninja la Silla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Namn: Melodys Ninja la Silla, kallas Ninja
Född: 10 Maj 2015
Ras: Lejonhuvad Kanin
Färg: Japantecknad gul/egern
Papper: H-bevis, vaccinationsintyg, köpekontrakt & infomapp.
Leveransklar: 5 Juli, 8 veckor gammal 
Priset: 500kr
Vart: Härryda, strax utanför Göteborg. Jag är runt i landet en del och tävlar, annars hjälper jag dig till den mån jag kan med att leta transport. 
Hemsida: Melodys Kaningård
Kontaktuppgifter: PM, melj(melodys@live.se) eller mobil(07688284818)
Jag är vanligtvis snabb på att svara, men svarar nästan alltid omedelbart via telefonen, så det är det snabbaste sättet att få kontakt med mig.

Info: Lilla Ninja va från början tingad, men är åter till salu pga ånger från hon som tingat henne. Ninja är en busig och glädjefylld liten skrutt som älskar att fara runt som en dåre och busa. Ninja är som sin mamma Melodys Rockstar, den lilla kaninen med den stora viljan!
Ninja säljes öronmärkt & vaccinerad mot Myxo & RVHD.
Ninja är barnbarn till Melodys Easy Come Easy Go(svårklassad i SKHRF) och skulle säkert kunna tänka sig att hoppa när hon blivit äldre. Ninjas föräldrar är sparsamt tävlade och finns att se på plats. 
Då jag är registrerad kaningård inom SKHRF måste du eller din målsman(om du är under 18 år) skriva på ett köpeskontrakt om du köper Ninja. 

Yttligare frågor om henne går bra att ta nedan. 

OBS!
_- Jag vet att Ninja är söt. Kommentarer om detta intresserar mig inte. 
- Om du inte har plats för Ninja, kommentera inte "åh, om jag bara hade plats" eller "önskar jag fick ta hem en till kanin" eller liknande. 
- Jag hjälper dig gärna att leta transport, men är du inte intresserad av att leta sjäv också, kommentera inte "synd att det är så långt bort" eller liknande. Ansträng dig eller skrolla vidare. 
- Ninja kostar 500, tycker du detta är mycket så bespara mig kommentarer om detta.

_

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

RebeccaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hennes bror Matrix är också till salu, då pälsen inte kommer hålla för utställning. 

Namn: Melodys Matrix, kallas Matrix
Född: 10 Maj 2015
Ras: Lejonhuvad Kanin
Färg: Japantecknad gul/svart
Papper: H-bevis, vaccinationsintyg, köpekontrakt & infomapp.
Leveransklar: runt 12 Juli, 9 veckor gammal 
Priset: 500kr

Kontaktuppgifter: PM, melj(melodys@live.se) eller via sms/samtal(07868824818).
Jag är vanligtvis snabb på att svara, men svarar nästan alltid omedelbart via telefonen, så det är det snabbaste sättet att få kontakt med mig.

Info: Matrix var från början tänkt att stanna här och gå i Avel, men då hans typ har många brister ifrån rasens standard så är han nu till salu.
Lilla Matrix är en rolig grabb som är full av bus. Han är först framme i vid burdörren och ska hälsa. 

Matrix säljes öronmärkt med H-bevis & vaccinerad mot Myxo & RVHD.
Matrix är flyttklar vid 9 veckor, då han vaccineras vid 8 veckors ålder.

Matrix är barnbarn till Melodys Easy Come Easy Go(svårklassad i rak, SKHRF) och skulle säkert kunna tänka sig att hoppa när han blivit äldre. Matrix föräldrar är sparsamt tävlade och finns att se på plats.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube