Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 482 ggr
jela96
0

30/6 - 15 (S) Två underbara kaniner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Då jag tyvärr kommer vara tvungen att flytta pga. personliga omständigheter kan jag inte ta med mig alla djur till min nya lägenhet. Därför lägger jag nu ut en intressekoll på Daria och Milton.

**Glädjens Farlig Dröm 'Daria'
**Daria är född 1 Januari 2015 och är en hoppkorsning i färgen gul/svart japantecknad. Har inte startat henne men testhoppat hemma vilket jag tycker går riktigt bra. Denna tjej har ett temperament och säljs inte till nybörjare. 
Men självklart har hon även sina mysiga stunder också. Daria flyttar tillsammans med Milton. Hon säljs med härstamningsbevis.

Milton
Milton är född 30 Maj 2015 och kommer från djuraffären Pets i Karlstad. Han har färgen svart och har varken härstamningsbevis eller stamtavla. Milton är ett riktigt matvrak och älskar att vara ute och skutta på gräset. Han är snäll, har aldrig bitit men gillar inte när man bär honom.

Daria och Milton säljs tillsammans och bur ingår om de önskas.
Uteburen saknar tak men det kan man lätt fixa. Har för mig att måtten är 240*80*80. Buren har två dörrar och kan byggas om till en tvåfackare genom att sätta upp en vägg i mitten.

Priset för Milton, Daria och buren är 700 kr.
Utan bur säljs dom för 400 kr.

Finns i Örebro.

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

jela96
0

Putt

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram