Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 618 ggr
Julip
0

Bur från zooplus någon?

Tänkte fråga om det är någon som har en bur från Zooplus till sin kanin? Antingen från svenska, danska eller någon annan sida- den finns ju i massa länder 😃

Isånafall, hur är den? Är du nöjd?

Jag inväntar 4-seasons deluxe värmeisolerad smådjursbur som jag beställde från den danska sidan för 4 arbetsdagar sen :) hooooppas den är här snart så jag kan få hämta hem min lille dvärgvädur, längtar ju ihjäl. 😃

Julip
0

Ingen? :)

Evelina!
0

Personligen har jag bara beställt inneburar därifrån, tycker att uteburarna är i minsta laget. Dessutom är de väldigt gnagvänliga. Känner dessutom spontant att jag. Inte skulle vilja ha en isolerad bur då kaninen dels klarar sig utan, dels för att det finns risk att den börjar mögla inifrån.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Irmelinis
0

Jag har inte köpt någon därifrån själv, den ser väldigt fin ut, kanske en aning för liten, men med en ordentlig Hage till så borde det funka bra!

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Alliesson
0

Jag har bara beställt ett hus på ben att ha i hagen därifrån, men då var i alla fall servicen oklanderlig :)

Julip
0

Vet att den är i minsta laget med innermått på 110cm men det är en liten dvärgvädur som kommer väga runt kilot som vuxen och han kommer att få en stooor Hage att få vara i under dagarna då jag är hemma.

Sen hoppas jag kunna bygga en egen bur inför hösten och vintern! Som är dubbelt så stor, ca 200x100 cm istället. Men jag har ingen aning om hur man bygger en kaninbur 🤦‍♂️

emms
0

http://kanin.ifokus.se/articles/4d714fe9b9cb4622270620ff-hur-du-bygger-en-tva-fackare?4d712496b9cb462141046e6c-1

En artikel på hur man bygger bur. Är en tvåfackare men tar man kan ju bara göra den enkel också. 😃

Emma