Namnförslag djur-tema
Som ni kanske vet heter mina två lejon kaniner Ekorre och Iller, och snart flyttar det hem ytterligare två små fluffbollar till mig. Det är en normalpälsad dvärgvädurshona i färgen havana otter (alltså chokladbrun) och en korsning dvärgteddy/lejonhuvad hane som är havana brokad (chokladbrun och mycket vit). Vill ni hjälpa mig komma på två andra djurnamn som skulle kunna passa till dem? Själv har jag Salamander på förslag, men behöver fler! :D
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Råttan?🙂
Hihi, Råttan eller Sorken skulle väl vara gulligt ;) Nja, jag vet inte… *funderar*
www.alrunans.weebly.com/
Koala :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Hermelin, Utter, Renen, Lämmel, Lodjur, Rådjur, Vessla/n, Minken, Sorken, Igelkott (kotten), Mården, Räven, Järven, Mullvad.
Kollade svenska djur :D
Emma
Vad du än döper dem till. Lägg upp bilder! Superfina färger (enligt mig själv), så det får du inte glömma ; )
//Med vänliga hälsningar Ida
Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎
Koala är fint! Sparar också Hermelin, Vessla och Mink på listan. Tack snälla! 🙂
#5 Bilder kommer nästa vecka 😉
www.alrunans.weebly.com/
Björn, igelkotte, sorken? ;) Hahahha några namn som jag älskar : Nezzie (hona) Batman (hane) fantomen (hane) kimiko (hona) hahahha älskar dom namnen och freja och stella
Björn. Isbjörn, kanske? Det är vackert.
Jo, Batman funkar ju nästan, haha! Om man vill ha ett djurnamn på engelska 😂Var är namnet Kimiko ifrån?
Eller vad sägs om Gräshoppa? (dåligt skämt… :P )
www.alrunans.weebly.com/
Just nu lutar det åt Salamander och Lemur 😃 Finns ju massa fina djurnamn på engelska, men jag vill att det ska vara på svenska. *kräsen*
www.alrunans.weebly.com/
#9 Det ju jättegulligt! :D
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Surikat, sparv, hök, falk, örn, zebra, panda, gnu, bison, jak, hjort!
Kan det vara på engelska, eller måste det vara på svenska? :)
/ Evelina
11. Surikat, haha! Det passar faktiskt på en kanin 😃 Skriver upp Sparv och Panda på listan också, tack!
#12 Helst på svenska, men är det något som är lätt att uttala och jättesnyggt på engelska så kan det funka!
www.alrunans.weebly.com/
Tupp Tuppen Oxe Lama
Tjäder Orre
Tiger Lejon Ödlan
Hahaha ja kimiko kommer bara från nått jag kom på, såg på ett tv pogram å då sa dom kono (tror jag) då började jag tänka på namn på k p kom på kimiko! :)#8
Kolibri Humla Myra Blåmes Kamel Geting
Humlan ;)
#14 Om jag får en riktigt kaxig kanin lovar jag att döpa den till Tuppen! 😂Tack för alla dina förslag. Tjäder är ju jättefint! *skriver ner*
Humla är mysigt, och även Myra 🙂
www.alrunans.weebly.com/
#20 👍🙂
Det blev Salamander till vädurs-tjejen och Hermelin till teddy-killen! (ja jag vet att det också är en kaninras 😃) Tack för hjälpen med förslag snälla ni!
(Hermelin på bilden)
www.alrunans.weebly.com/
Och Salamander. Sally ❤️
www.alrunans.weebly.com/