Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 849 ggr
DjurSlottet
2

(S) 75% dvärgvädur. 25% lejonhuvad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Egen uppfödda Your choice (50% dvärgvädur. 50% lejonhuvad) fick sin första kull för bara några veckor sedan. Hon fick en kull på sju vackra krabater. Alla sju föddes levande och har vuxit till sig. Jag tänkte att de var dags nu för dessa sötnosarna att bli tingade. Deras far är Ninja 100% dvärgvädur. Your choice: Egenuppfödd Siames blå, busig men tillgiven är ofta lös och följer vart man går precis som sin far. Har tränat hoppning men endast hemma i trädgården, hade jg haft den tiden som behövs hade hon kunnat gå långt, då hon har potential. Hon har ett härligt sinne och har aldrig visat tecken på aggrivisitet överhuvudtaget. Hon är väldigt lugn i sig själv. Ninja: Rex pälsad, siames cream färgad. Har mycket energi i sig, och även hopptränad hemma, han har en hel del mer energi än mamman till ungarna, så när man hoppar många hinder går det oftast undan. När han fått röra på sig, göra av med energi lite och stimuleras är han en mysig kille som trivs i folks närhet. Han har heller aldrig visat något tecken på aggressivitet. Där blev som sagt sju ungar som ännu inte är köns bestämda. Två vita med röda ögon. En siames blå En Japan siames Tre slags zobel, Svårt att säga helt. Vid leverans får man: H-bevis Övergångsfoder Bettfelskontrollerade Klippta klor Livslång support Har även 3 stycken kaninungar som blir leveransklara den 25/6 2hanar och en hona Vi finns i Skåne

DjurSlottet
0
DjurSlottet
0

❤️

DjurSlottet
0

❤️

DjurSlottet
0
RebeccaG
0

Vill bara inflika att det finns ingen färg som heter Japan Siames. Har du svårt för färger kolla Kaninfärg.se

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

DjurSlottet
0

#5 frågade här på ofokuserat Vilken färg? han va och då sa dem att han var siames Japan . Eftersom att jag inte var helt säker på färgen

DjurSlottet
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6

Lite bilder på busarna