(K) Kaninunge hona
Söker kaninunge av mindre ras, (lejon,hermelin,dvv osv) en hona, alla teckningar och färger kan vara av intresse, har inget speciellt utseende i åtanke utan vet när jag "hittat rätt". Ska självklart vara tam och frisk. Måste kunna transporteras till uppsala, tierp eller eventuellt kan gävle eller upplands väsby också funka. Betalar då självklart för transporten. Garanterar superbra hem och kan ge mer info om hur kaninen kommer ha det när du/ni hör av er. Min mail är nikkisix95@gmail.com för snabbare svar.
Vill också påpeka att kaninen bara är till kel så behöver inte ha stamtavla. :)
Dragongårdens Kaniner finns i Björklinge, strax utanför Uppsala. Ungar finns att tinga =) kika in på hemsidan: http://dragongardenskaniner.weebly.com/
Ska den vara lev. Klar nu? Fö annars väntas min hona få bebisar i början på maj. :) Www.snowflakeskaniner.weebly.com
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#3 Måste inte vara lev klar men gärna född, kan dock ev va intresserad om de skulle komma nån japantecknad hona :) avvaktar lite och återkommer.
Putt, ingen annan som har? ^^
http://satineaskaniner.weebly.com/aktuella-kullar.html
Satineas finns lite utanför Uppsala och har just nu två aktuella kullar av raserna dvv. 🙂
Vänliga hälsningar Ellen 

Sett men om jag såg rätt så är honan från ena kullen redan tingad och den andra kullen hade endast 3 ungar och 4 på intresselistan så lär inte bli någon kvar ;o
Putt ^^
Elenore (satineas) har en hona född 150102 kvar, finns bild och info under "kaniner". En kullsyster till min tös som är bland det goaste någonsin 😍
#9 Gud så fin! Tack för tipset, mejlade henne :)
lite nyfiken haha, har du hittat nån ninis? :D
#11 Nej, inte än. Mejlat några och fått förslag på lite nyfödda/kommande kullar. Väntar på svar från Satineas just nu. :) Tar gärna fler förslag om nån har ^^
Åååååh man blir så sugen på en tredje själv 😍 Ingenting är så roligt som att titta på kaniner. Ungar som omplaceringar 😂
#13 Jaaa superkul att leta kanin! Många nyfödda och kommande kullar nu, lär bli babyboom av lev klara kaniner runt juli ^^
Du skulle alltså skaffa en till kanin trots allt? XD Nejmen det är riktigt svårt att låta bli!
Frida
#16 Trots vad? O.o hänger inte riktigt med nu.
#16 följer dig på instagram och såg att du hade skaffat en ny kanin. Sedan så frågade någon om du skulle skaffa en ny och du sa att du inte tror det. Nu förstår jag varför du inte fattade vad jag skrev. ;)
Frida
#17 jaahaa! Ja det var jätte tråkigt nör de inte funkade med Artemis så trodde inte jag skulle få lust att börja leta igen. Så ja, de blev en till trots allt! #9 Ska bestämma träff med Elenore imorgon för att hämta kullsystern till din tös! :D
#18. Neeej vad roligt!! :D Åh, hoppas det blir bra! Vad heter du på insta? Jag vill följa er 😂
#19 Jaaa, blev helt kär när jag såg henne :') denzisix heter jag på insta, dudå? :D
har kullar, färger- viltgrå, svart brokad, blå o svart dvv. de är snart 2 v. Pm för mera info/foton 😛 Sthlm
Hej! Har två stycken kullar på Gotlandskaniner. Om du fortfarande inte har hittat någon kanin så får du gärna höra av dig om det lät intressant! :)
#20.. började följa dig! ;)
Jag heter cornelia.a :)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus