Lek: "Vem är den lik?"
Denna lek går ut på att om jag skriver t.ex. "apa" så ska nästa skriva vilken som en apa är lik. Det kan vara en kändis, ett djur, en person eller något annat. Vad man tycker att t.ex. apor är lika. Sen skriver man vad man vill ha reda på som någon annan tycker är likt. Förstår ni?
Jag börjar med en kändis: Gwen Stefani.
Skulle vara snällt ifall ni ville röstade stjärnor om vad ni tycker min påhittade lek!

Denna "leken" tycker jag inte verkar så bra..
tänk så skriver någon "gris" , så säger någon "elisabeth" (obs; endast exempel-namn) och så heter någon här elisabeth?! :S

Håller med #1 :/ Kommer nog sluta med en jobbig samtals-tråd istället. Men det var roligt du försökte hitta på en ny lek :)
Okej, men jag menade typ någon kändis.. aja… jag gör väl aldrig något bra..

jodå
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#3; Klart att du gör något bra, men man kan inte alltid lyckas med allt. :)
Håller med #1 & #2
Jag tyckte det verkade lite kul :P Säger sig väl självt att man inte ska skriva nåt elakt om nån, eller ? Är det en kändis, så visst ^^ haha :)
?

Ja tyckte att de va en ganska bra ide.. Asså bara man inte skriver nått dumt om någon annan !:P
Vi kanske kan göra om reglerna, tillsammans, allihopa?

Jaa!
Man kanske kan ta en bild på sin kanin och lägga in den .. Och sen så kan den som har en kanin som är lik den eller har typ nått brunt på sig som den andra har så lägger man in en bild på den. :) E det en bra lek?
Kanske, jag vet inte, är lite trögfattad XP Men det du menar är alltså att man lägger in en bild på sin kanin, och sedan ska en annan medlem på kif lägga ut en bild på sin kanin, efterwom att den kanske tycker att dom är lika på något sätt?! Att ex. dom har bruna ögon eller nått? Bara någon likhet? Då har jag nog förstått om det stämmer! ;D