Foton från hoppkurs - 1 maj
Var iväg på nybörjarkurs i hoppning med Moses och fotade en massa. Finns finfina bilder på när Moses "hoppar" och på Frida_L's kanin Elvis :) Plus några utav de andra kaninerna som var med!
Moses slutade placerad näst sist efter en liten tävling vi hade i slutet av kursen. Skyller på att han var alltför intresserad av att para sig med min hand än att hoppa .. ;D
Det är ganska många bilder, och kommentera inte förrän jag lagt upp sista bilden, tack :)
- - - - - -
Första bilden är på min egen lille skrutt :)

Nu får ni skriva hur mycket ni vill ;D

Jätte fina bilder :)

Åh Jätte fina bilder som vanligt! Såå söt han är <3 Vad fick ni göra på kursen?

#18 Tack! :D
#19 Åh, justja xD Vi fick först lära oss lite om regler & grejjer inom Kaninhoppning, sen fick vi träna på två olika banor. Efter det grillade vi korv :) Och sen var det tävling! :D
Fiina bilder!!
fina bilder! :) Hur gick det på tävlingen? ;)
#4 vilket konstigt sele (eller är det bara jag som tycker det?) :O

#22 Det är en bogsele!
jaha
hehe

#1 Den hette Kim tror jag :S
Jättefina bilder! Oh Moses , alltid lika söt^^
Fina bilder :)
- Mvh Emma

Tack Allihopa :D
Fina bilder
Ohh vad fina bilder! :) Och vad söt Moses var! ;) har han hoppat förut, eller var det första gången?

Vilka fina bilder!! :D
Kul ;)

#30 Det var första gången han hopade "riktig" bana :)

Fina bilder! Moses är supersöt, gillade den där haren också. Jättefina bilder!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
jättefina bilder alla var så söta! :D
#4: Belgisk hare(!), rex castor. Kaninen är väl ändå en rex, i färgen castor, inte en belgisk hare. Eller menar du att det är en korsning mellan dessa raser?
#3: Färgen heter Black otter :)

#36 Har ingen aning Vilken ras? det var. Trodde det var en Belgisk Hare. Du behöver inte vara otrevlig :S
#37: Ursäkta, det var inte meningen att inlägget skulle uppfattas som otrevligt.
De är en rex castor, renrasig. ^^
Det var väl en mamma och dotter som hade den kaninen va ?:)

#39 Vet ej ^^
Herre gud vad sött! (Sorry om du inte vill bli påmind)

naaw, gud vad fin moser var, det var tråkigt att jag inte hann träffa honnom:( men n såg ut att ha kul i allafall:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus