Kulldagbok - Sockertoppens kaniner
Hejsan!
Idag födde min hona sina 5 små aliens, så gör en liten kulldagbok för ungarna. 😃
Mamman
Namn: Bäckevarv's Fina
Ras: Lejonhuvad
Färg & teckning: Japanteckand wienertecknad
Pappan
Namn: Småtrollens Japp
Ras: Hermelinrex/lejonhuvad
Färg & teckning: Chinchilla wienertecknad
Information om ungarna kommer när jag bestämt kulltema.
Hoppas ni uppskattar dagboken! 😊
Spännande. Min kaninhona rycker päls nu för att boa kan de va tänker på att ungarna kommer vilken dag som hälst??
Åh vilken fin färg kombination!*.*
“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”
― Bilbo Baggins
Åh så fina:* Nu längtar jag verkligen till min små nini bebisar kommer:) dock är det 3v kvar, hihi! Men nu har vi påsklov så nu går det lite fortare på dagarna:)
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
#3 Ja, ska bli så spännande att se! :) #4 Förstår det! :)
Måste ju följa det här 😍
Vänliga hälsningar Ellen 

Tass
Lägger en tass här jag med, Föräldrarna var så otroligt fina, ska bli spännande och se hur de små liven utvecklas 😍
"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"
#9 Hihi, tycker jag med! :)
Vilka härliga färger det ser ut att bli! Inte så konstigt efter så vackra föräldrar!🌺😃
Min lilla tös väntar också smått men först om 1-2 veckor. Riktigt avundsjuk nu när jag ser dessa bilder - längtar såå till när jag går ut till kaninburen och hittar ett bo fullt av rosa nyfödda bebisar jag med! 😍
Vänliga hälsningar Ellen 

#11 Ja, verkligen! Hihi, vad glad jag blir! :D Förstår din känsla, lång väntan! ;)
Spännande! Fina föräldrar ska bli kul att se växa upp :)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
Herregud vad de växer!! Så himla söta 😍 åhh vad jag saknar att ha kanin :(
#16 Ja, känns som de växt lite varje gång jag ser dem! ;) Förstår det, de är underbara varelser! :)
#0 Oops, såg att jag glömt skriva att Fina är svart/gul japantecknad wienertecknad! ;)
Du anar inte hur avundsjuk jag blir när jag ser bilderna på bebisarna! De är ju bedårande!!!😍
Vänliga hälsningar Ellen 

#19 Vad glad jag blir, tack! :) Förstår verkligen hur du känner. ;)
3 vit blåögda, 1 viltgrå wienertecknad & 1 svart/gul japantecknad (förmodligen wienertecknad). :) 5 dagar gamla idag
Så små och söta
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
Stort grattis till dig och dina niner!
#24 #25 Tack! :)
#27 Naj vad gulliga! Vad dom har vuxigt mycket! 😍
Vänliga hälsningar Ellen 

#28 Ja, och jag längtar tills de öppnar ögonen! :)
Ååh fina färger :D
Åhhh, ludna små underverk 😍 Jag måste sluta bevaka en massa kaninbebis trådar, jag dör av kanin-sjukan, haha :(
#30 Ja, första japanen som fötts här! :) #31 Haha, förstår det. ;)
#33 Så söta!!!
Gud 😻 dör söthets-döden
Den japantecknade är ju oemotståndligt söt! 😍
Vänliga hälsningar Ellen 

Har de vita blå ögon eller röda? :) Supersöta!!
Så söta! 😍
Får diabetes här :((( fy så söta ❤️
Tack alla! :) #37 De är blåögda. :)
Men fy vad gulligt! Väldigt många kanin ungar som föds nu i april. Har själv en kull på tre hermelin bebbar <3
Hästar och kaniner är livet 
Varje gång jag tror att jag sett det sötaste någonsin så lägger någon upp en till bild på kaninbebisar. Inte ok, haha 😂
#42 Ja, följer din kulldagbok. :) #43 Haha, sorry… ;)
ursäkta om jag låter korkad men vad menas med "tass" som vissa skriver i kommentarerna? jag vet att det är kaninens fot men vissa använder det på ett annat sätt.
#45 Att någon följer tråden, sätter ett fotavtryck (tassavtryck). 🙂
Vänliga hälsningar Ellen 

Kull 3 - Jill Johnson-kullen Födda: 1 april 2015 Leveransklara: 27 maj 2015 Bild 1 Namn: Sockertoppens Little Girl of Mine "Honey" Kön: Hona Färg & teckning: Vit blåögd Bild 2 Namn: Sockertoppens Flirting with Disaster "Filur" Kön: Hane Färg & teckning: Viltgrå wienertecknad Ögonfärg: Blå Bild 3 Namn: Sockertoppens Good Girl "Sassy" Kön: Hona Färg & teckning: Vit blåögd Bild 4 Namn: Sockertoppens You're Looking for Me "Lolli" Kön: Hona Färg & teckning: Svart/gul japantecknad wienertecknad Ögonfärg: Brun Bild 5 Namn: Sockertoppens White Lightening "Glittra" Kön: Hona Färg & teckning: Vit blåögd
Åhhh, tror nog Filur är min favvo… men alla är ju för bedårande, det känns nästan som de ska vara på låtsas, det går liksom inte att något kan vara så sött på riktigt, haha. Förstår verkligen varför du heter Sockertoppens, hahah
#49 Hihi, vad glad jag blir! :) Sockertoppens bara kom till mig och jag tyckte det var sött. :)
#48 Filur är brunögd inte blåögd. Skrev fel. ;)
Alla tingade utom lille Filur. :)
#54 Gud vad söta! :)
R.I.P. Anton 💔
Men naw!
Ett liv utan djur är inte värt att leva
#55 #56 Hihi :)