OT: Frisyrhjälp!
Klippa av allt till en trendig page. Kanske Rihanna looken? :P. Uppklippt?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Tror du skulle vara DÖSNYGG i lugg, antingen rak eller sne!
Sen lite uppklippt? Lite etapper alltså? :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Ja uppklippt skulle passa dig tror jag :D
Vilket långt och fint hår! :)
Tycker du ska klippa av håret ganska mycket, så det blir typ axellångt, och sedan klippa raklugg. Klippa upp håret mycket så det blir mer volym, och kanske färga/tona? :)

Uppklippt & lugg <3333
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Och lite ljusare slingor. Skulle bli jättefint!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Sne lugg och upp klippt. och spara längden i håret. Klippa bara av det som är slitet ^^
Spara längden iaf. Skitfint med långt hår :)
Om du kan ha lugg så skulle det nog vara fint :)
- Mvh Emma
Haha, va kul med olika åsikter xD Ena halvan säger klipp av, den andra säger: ha kvar längden :P
#2 o #5 Tack! Hehe, vill ha kvar ganska långt hår.. så page, axellångt eller bobfrisyr blir det nog inte :) Men tror iofs att jag skulle passa i det ;P
#3,#4,#6,#8,#9 tack :) Har också funderat på uppklippt.
Vill helst inte tona/färga/slinga, utan vill nog ha kvar min naturliga hårfärg (än så länge)
Vad tror ni om ca 10-20 cm kortare och uppklippt? Ska jag ha lugg eller inte, rak eller sne? :D
Tack så mycket alla som svarat, kul med så många som svarar!

hehe , ja vet inte vad jag tycker :P Tycker att ditt hår va jättefint!
lugg, lugg, lugg!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#11 tack :)
#12 hehe, börjar luta lite åt det hållet nu ;) Men kommer nog ta ett tag innan jag klipper mig, eftersom att man måste boka tid, mm
Lugg :) En ganska lång lugg som du kan styra! :) Ibland ha den som snelugg, ibland vanligt. ibland sätta bak den eller bara stryka undan :). Klipp av typ 15cm ;). Sedan uppklipp. Det skulle bli skitsnyggt!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Tycker 20cm blir bra att kapa av ditt hår;) Och sen klippa upp mycket. Jag tycker fortfarande raklugg, men inte spikrak utan lite taggig och vild, så man kan lägga den som snelugg om det inte blir bra =)
det blir nog snyggt vad du än gör! :)
tack :)