Kanin iFokus

Kanin

Etikett: mat-och-utfodring
Läst 1398 ggr
DjurälskarenEmelie
0

Nytt "godis", kan man ge?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Såg idag i affären ett nytt "godis" från dogman(bild nedanför) Skulle man kunna ge detta? Bara som belöning eller lördagsgodis! Eller är "skit" som mycket annat man ser på marknaden för kaniner och gnagare? Tack

Ravynsfair
0

Visa gärna innehållsförteckningen :)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Trebit
1

Jag skulle säga att man i allmänhet ska hålla sig borta från Dogmans produkter, de är väldigt billigt producerade och innehållet brukar vara sådär. Jag har dock inte sett just den här produkten förut, är också nyfiken på innehållet!

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

DjurälskarenEmelie
0

Jag tog tyvärr inte bild på innehållet, och jag kommer knappt ihåg det då det stod på danska, svenska och norska så blandat ni vet och det blev lite rörigt och sen så var jag tvungen att gå för vi var färdiga där. Jag heller inte hitta det någonstans på internet:-|

Marsvinsmamman
0

Ser väl jättebra ut. Ser ut som hökuber ungefär. Testa vetja! Och återkom gärna och berätta om dina kaniner gillade dem.

fsigge
0

#2 det står ju "utan spannmål" så att jag tror att den kan vara något att ha. Dogmans pellets är ju 50%(!!!) spannmål, alltså socker. Den såg bra ut. Tror definitivt att det går att ge till kaniner.

Frida

fsigge
0

Nu när jag läste på hemsidan så står de att det ska vara 100% pressad lusern, rödbeta och ärtor. Måste få tag i denna! http://www.dogman.se/sv-SE/Hem/Produkt/Green-Nuggets-Natural/995502.aspx

Frida

DjurälskarenEmelie
1

Då ska jag nog köpa det nästa gång, jag återkommer hur det går!;-)