Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 1283 ggr
Hoppkaninenexempel
0

Tips på inredning i hagen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag ska bygga en Hage som ser ut såhär och jag undrar lite vad man kan ha för inredning jag har redan tänkt lite på tunnlar pallar kvistar och sånt men skulle gärna se hur ni har inrett era hagar så ladda gärna upp bilder här så jag kanske får lite inspiration 😊❤️

crystalguurl
0

Har ingen bild på min Hage just nu men, Kanske några små stolar som man kan sitta på, tunnlar, kvistar, många gömställen, kanske någon sten dom kan hoppa upp på? :)

Storip
0

en jordhög så de kan gräva ? En lekboll, stubbar…kanske en morotsodling? 😂

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home

crimson
0

Stubbar, stockar, grenar, kanske någon sten de kan hoppa upp på eller något… Jordhög kan nog uppskattas, eller en sandlåda eller så. Du skulle kunna göra det lite extra kul genom att gömma mat i grävstället :) du kan ha en hörna med massa halm som de kan inreda och boa med och bygga egna gömställen osv… Tunnlar, kanske ett och annat hopphinder ifall du håller på/vill hålla på med Kaninhoppning eller något :)

"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"

vallhund
0

Visserligen för hund, men det kanske kan ge lite inspiration?
http://www.kennelchanco.se/default.asp?sida=hagnberikn&parent=om kc

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Alliesson
0

Stubbar, rör, högar med torkade löv (får du nog fixa på hösten då…;) ), sand, lådor…

emms
0

Ska du ha nät i hela bottnen? 🙂

En jordhög med ett rör i eller liknande så det bildar en grop tror jag skulle vara mycket uppskattat! Ser dessutom häftigt ut 😎

Stockar, stenar, stubbar, tillräckligt stora betongrör eller liknande, en stor sitthylla som även agerar solskydd, mycket grejer att hoppa upp på.

Emma

Hoppkaninenexempel
0

Nej ska inte ha nät i botten men hon är hoppkanin och hatar att gräva

emms
1

Emma

Hoppkaninenexempel
0

Tack #8 jätte bra bilder vad sökte du på?

emms
0

#9 sökte på rabbit colony :D

Emma