Stor innebur till salu!
Hej! Jag säljer en stor innebur ( ca 120x60x50). Knappt använd då vi bara hade kaninen inne i ca 2 månader då kaninen ville ut igen. Lätt att bara fälla ihop och ta med sig. Finns att hämta i Huskvarna! Maila eiraborgh@hotmail.com om du är intresserad! Pris: 500kr FÖRST I KVARN!
Fast den finns ju på Zooplus.se för 429:- :) http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/burar_hagar/marsvinsburar/burar_120cm/279165
Varför ska man betala ett högre pris än nypris för att en kanin använt den i två månader? Begagnade varor brukar oftast vara lite billigare än nypris :)
Zooplus har dessutom hemleverans…
Vad hade du valt? En begangnad bur som kostar 500:- och som du måste åka och hämta eller en helt ny som kostar 429:- och du får den hemkörd?
Jag tror inte att någon köper den sålänge du har det priset. Då kan dom ju likagärna få en ny från zooplus och dessutom få den hemkörd på samma gång, så ett tips?. :)
Vänliga hälsningar Ellen 

Hallå de där är inte snällt sakt. Vill hon sälja den för de priset får hon göra de det är hennes val.
#4 Ingen här har sagt något dumt?? Och ingen har tvingat henne att sälja den till ett annat pris?
#4 hur tycker du att man ska skriva det då? Jag ser inte någonstans att det är taskigt direkt.
Frida
#4 Jag tycker inte att vi har sagt något oschysst till TS. Det vi gjort är att vi har gett TS råd om hur hon lättast får sin bur såld, och det tycker jag tvärtom är vänligt. Vi har inte tvingat TS till någonting, så på vilket sätt är det elakt?🤔
Men nu kanske vi inte ska förstöra TS tråd med en massa kommentarer som egentligen inte hör till, så om ni vill diskutera mer om detta så kanske ni kan ta det på PM istället. 👍
Vänliga hälsningar Ellen 

#4 Såklart är det ju hennes val hur mycket den ska kosta, det var lite tips? bara =)