Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1441 ggr
KlaraT
4

(S) Kastrerad hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste nu tyvärr sälja Killen då han inte kommer överens med min hona och jag vill inte att han ska bo ensam. Killen blev upphittad av den tidigare ägaren i Västerås springande lös så vi vet inte hans ålder. Han är en kastrerad dvärgvädurskorsning.

Han är en supersnäll och social kanin. Jag köpte honom för sällskap till min hona, men det fungerade tyvärr inte mellan dem. Däremot har han tidigare bott med andra kaniner och det har gått bra, så han vill gärna komma till ett hem med en ny kompis. Han är som sagt jättesnäll och älskar att komma ut och röra sig, både i sele och Hage. Hos den tidigare ägaren hoppade han även lite, vilket han tydligen ska ha tyckt om. Han är jättesnäll i all hantering och älskar även att gosa. Han bor utomhus. 
Det är jättetråkigt att jag måste sälja honom för jag tycker verkligen om honom, han är en jättefin kanin. Men jag vill inte att han ska bo ensam och jag har inte möjlighet att ha fler kaniner så nu letar han ett nytt hem.

Pris: 150kr
Han finns ungefär 20 minuter norr om Stockholm med bil/tåg, Sollentuna.

Om du undrar något eller är intresserad är det bara att PM:a!

KarinHa
0

Synd att det inte var närmare. Jag hoppas du hittar ett riktigt fint hem åt honom, men tanke på hans ursöta utseende tror jag inte att det kommer bli några problem ;)

KlaraT
0

#1 Tack :) 

puttar upp lite för killen

KlaraT
0

putt

sterrelovenatta
1

Vad fin han är :) är väldigt lik min hona som är blandning mellan hermelin/dvärgvädur :)

KlaraT
0

putt

[klarabastin]
1

finns han kvar?😍

han är bedårande

KlaraT
0

Killen letar fortfarande efter ett  nytt hem. :)

KlaraT
0

putt!

Love Lejonhuvadekaniner
0

Han är super söt men har tyvärr inte plats😕 Behöver alla burar jag har för det ska bli bebisar här i maj🤗

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Ellen Thomé
3

Åh, fina Killen!

Han bodde tidigare hos mig och jag kan intyga att han är urmysig. Nog den snällaste kanin jag träffat. Här är en bild på honom med lilla flocken :)

moonii
0

Finns han kvar? Hur länge har du haft honom? Tänker på ungefärlig ålder.

KlaraT
0

#11 Ja han finns kvar! Jag har inte haft honom mer än 2 månader ungefär, vet tyvärr inte hur länge den tidigare ägaren (Ellen Thomé) hade honom. Jag kan höra med henne om du är intresserad. :)

KlaraT
0

Killen har nu hittat ett nytt hem :) Tråden kan låsas.