(S) dvärgvädur hona
Hej! Men blandade känslor måste jag hitta ett nytt hem åt min kanin Wilma. Jag säljer henne p.g.a att hon och jag inte klickade tillsammans. Hon är inte min typ av kanin. Hon är en 11månadet gammal kanin, full av energi och älskar att gräva, gnaga och springa runt. Passar utmärkt till hoppkanin för att hon har en slank kropp och mycket energi. Hon har aldrig bitit eller rivit någon. Hon säljs för en symbolisk summa på 200:- Finns söder om Göteborg
Frida
Bild kan vara smart att ha med. :)
#1 fixade det ;)
Frida
#2 Så söt! :)
putt :)
Frida
Sjukt söt! Är bara nyfiken: Hur menar du med att hon inte är din typ av kanin? Är hon aggressiv/tjurig/krånglig eller är det bara just det att hon är full av energi?
#5 hon är inte aggressiv, aldrig mot någon. Hon gillar bara att saker händer på hennes villkor. Jag är van att ha överlugna kaniner som inte kräver stora burar och många timmar ute och springa i Hage. Men hon kräver att få springa av sig. Hon blir oftast mycket lugnare och vill gärna få en klapp på huvudet om hon har blivit av med sin energi. Så att nej, hon är inte agressiv eller tjurig, bara överaktiv :)
Frida
Alla kaniner ska ha tillgång till så stor bur som möjligt och springa av sig i hagen:)
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html