Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 530 ggr
Åhus
0

Dvärgvädurs hona söks

Ja söker en svart eller blå dvärjvädurs hona som ska gå tillsammans med min hona som jag har i dag. Min hona är ca 12 veckor och jag söker en till hona i samma åldern ungefär. Vi bor i åhus/Kristianstad så gärna i när området.

Peak303
0

Jag har två st blå dvärgvädurs honor till salu. Båda fungerar bra tillsammans med andra kaniner. 🙂

http://kanin.ifokus.se/discussions/54ecf685ce12c402fd006234-s-3st-dvargvadurs-honor?discussions-1

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Åhus
0

Har du bild på dem? Hur gamla är de? Vart finns de? Väldigt nyfiken :)

zezagena
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I sthlm hos mig finns denna pigga tjej 8 v snart

Åhus
0

Hej zezagena. Hon va ju jätte fin. Mina föräldrar pendlar faktiskt till Stockholm lite då och då i jobb. Vart finns hon? Pris? När blir hon leverans klar?

Peak303
0

#4: Om du klickar på länken jag skickade med i #1 så finns det både find och info om de båda där :)

De finns i Helsingborg, Skåne.
Men här är en bild på Pippi som är ca 1,5 år. Den andra honan heter Bella och är ca 8mån.

-'  Malin Hultman

Åhus
0

Hej peak303. Jag är jätte intresserad av Bella. Du skrev i texten om henne att hon bär på vit rödögd. Hur nära ligger det? Har hon gått med någon annan hona tidigare?

Peak303
0

#6. Just nu går hon tillsammans med en kastrerad hane, inte gått med honor.
Hennes pappa (SVCH Pingu 95x5) är vit rödögd. Så paras hon med annan som bär på vit rödögd så lär hon få det i sina kullar, inte annars.

-'  Malin Hultman

zezagena
0

Hon är flyttklar- den helsvarta dvv-tjejen 🙂 har oxå en större på snart 6 mån Ayla - viltblå ( tyvärr "fel " bottenfärg för utställning), snäll mot andra, ej dominant, lite blyg mot de hon inte känner, älskar raca runt på golven 😉