OT-Engelska arbete
Idag har jag varit tvungen att försöka göra klart ett engelska arbete om australien. Vi ska göra ett häfte med fakta om australien. Jag har suttit 4 timmar vid datorn och skrivit fakta till häftet:O Är fortfarande inte klar…:( Är alldeles slut nu! Inte nog med det, jag har spanska,So och matte läxor jag måste göra!!! Jag blir gaaaalen:O Men nu så ska jag sova:) Guud så skönt:P Och jag hoppas att jag får MVG på det här arbetet nu när jag har jobbat så hårt:) Vi får hoppas:)
Godnatt alla andra trötta människor:)

God Natt! Hoppas du får sova gott!

Usch. Jag har också en massa uppgifter. Ett hem & konsumentkunskap arbete där man ska skriva om sin framtid, sitt jobb, sin familj, hur man ska bo, hur mycket pengar man ska göra av med, räkningar osv. SKIT jobbigt. Sen en krönika som jag verkligen har jättesvårt med!
Själv jobbar jag på ett arbete till turismkunskap (Karlstad universitet) om Turismens historia. Fast det ska inte vara inne förrän senast 9 oktober, så än så länge är det lugnt :-)
#3 Läser du också turism?!
#4 - Jepp, första delen Turismkunskap I. Du också?
Usch, låter inte kul. Själv hade jag orientering idag, så slutade efter typ en timme :P Har god tid på mig att fixa läxor, dock har jag bara fyra st till på fredag. Engelska, Franska, So och Svenska ^^