(S) teddyvädur ungar 3.3
Ras: teddydvärgvädur E. Zobeljapan U. Brun/gul japan wienertecknad blåögd Född: 15/5 2014 Finns: Gävleborg ovanåker. Kan ev ordna leverans till Sthlm och Göteborg Se respektive kommentar om varje unge
#7 bokad Hanarna kvar
#1 bokad En brun/gul japantecknad hane En blå/gul japantecknad hane kvar (Ja jag hade fel så ena "blå/gula" är brun)
Åh de är helt bedårande 💖 Har du Uppfödare namn? Hemsida?
Ingen hemsida inget gårdsnamn. Tyvärr. Har två kvar som jg behållt men som jag ändå säljer nu. En hona viltzobel wt blåögd och en hane blå gul japan oddeye
Åh. Har du annons på dem så man kan titta? Ålder? Pris?
#1 superfin! ålder? stamtavla?
#13 den är såld #12 född maj 2014, så de är 5 mån nu. Hanen 500 kr och honan 750 kr super fina och välpälsad båda två
Har du lite nyare bilder på dem :0)
Har du en bild på oddeye japanen?
Så fin.
YEY, INSIDER!
Han är underbar. Väntar spänning på honan :0)
Finns det nån kvar? :)
#21 finns en blågul japan oddeye hane kvar
har du bild , pris? finns vart? kan du berätta om honom? :D
#23 hanen i #17 är kvar!
Är mamman fortfarande till salu? Isåfall namn, ålder, tror du hon skulle kunna gå ihop med en annan hona? Och temperament?
“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”
― Bilbo Baggins
MAILA Wera.berggren@hotmail.com över denna hane Jag är aldrig in på iFokus länge och jag föder inte upp längre Han kan såklart gå ihop med en hona om han kastreras. Namnlös. Står ovan, född maj 2014. Fint genomsnäll temperament inga konstigheter med han.
Ska du fortfarande till Stockholm sista fem?
Februari
E mamman tillsalu?
#27 #28 Läs #26! ;)