Kanin iFokus

Kanin

Etikett: namnförslag
Läst 976 ggr
emma071
4

Namn förslag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej på er! :D 

Kommer att få hem en kaninpojke den närmsta veckan, men jag har ingen aning vad han ska få heta, har bara haft tjej djur och det är så mycket enklare haha, har dock två råttor som är killar och de heter lillsnorre och storsnorre… inte så kreativt haha…

Så jag vill ha något seriöst alltså inte som det ovanför ;) 
Något gulligt, har funderat på Lowe men är inte helt hundra ännu! 

Sen kan ni ju gärna få komma på något bättre år rått pojkarna också om ni vill, men kaninen är prio ett! :)

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

Saffran0Spice
3

Pyret, Oskar eller Stålman (pälsen liknar stålull ^^) tycker jag hade passat!
Supergullig😍

LitenEstelle
1

Jag är mycket för namn så som Pelle, Nils, Ove, Knut osv.. tycker att det är så gulligt på djur 😍 

Kolla in denna sidan för mer inspiration: http://home7.swipnet.se/~w-77537/djurnamn4.htm

(e.s.) 

missan´s
1

#1 Pyret var ju jättegulligt! 😃

Vilken underbart vacker kanin måste jag bara säga! Har dock inte så mycket fantasi när det gäller namn på djur… Men Trulls eller Pyret (#1:s förslag) tycker jag passar honom. 🙂

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

missan´s
2

Charlie

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

[Lollo1402]
2

Så gullig!

Jag har inga direkt bra namn men typ: Nejko (som min heter, föreslår alltid det :P), Lillen, Lukas, Nisse, Killen, Yohio, Micke, Mickel, Wind, Windy. Nu kommer jag inte på fler😂

josto_03
2

Vitnos 

Den har en vit nos.🙂 Superfin!

moln50
1

Willy🙂

crystalguurl
1

Billy, Zorro, Skylimit, Oliver, Ozzy osv :)

Kaninernasbästa
1

Sam, Mowgli, Molle, Hassan, Eko, Nutella, Sigge

emma071
0

Tack för alla tips?!! :D Fastnade för pyret , men jag vet inte än hihi, han får nog massa mellan namn ;)

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

pelleozzy
0

Nikito,