Namn förslag?
hej på er! :D
Kommer att få hem en kaninpojke den närmsta veckan, men jag har ingen aning vad han ska få heta, har bara haft tjej djur och det är så mycket enklare haha, har dock två råttor som är killar och de heter lillsnorre och storsnorre… inte så kreativt haha…
Så jag vill ha något seriöst alltså inte som det ovanför ;)
Något gulligt, har funderat på Lowe men är inte helt hundra ännu!
Sen kan ni ju gärna få komma på något bättre år rått pojkarna också om ni vill, men kaninen är prio ett! :)
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Pyret, Oskar eller Stålman (pälsen liknar stålull ^^) tycker jag hade passat!
Supergullig😍
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Jag är mycket för namn så som Pelle, Nils, Ove, Knut osv.. tycker att det är så gulligt på djur 😍
Kolla in denna sidan för mer inspiration: http://home7.swipnet.se/~w-77537/djurnamn4.htm
(e.s.)
#1 Pyret var ju jättegulligt! 😃
Vilken underbart vacker kanin måste jag bara säga! Har dock inte så mycket fantasi när det gäller namn på djur… Men Trulls eller Pyret (#1:s förslag) tycker jag passar honom. 🙂
Vänliga hälsningar Ellen 

Charlie
Vänliga hälsningar Ellen 

Så gullig!
Jag har inga direkt bra namn men typ: Nejko (som min heter, föreslår alltid det :P), Lillen, Lukas, Nisse, Killen, Yohio, Micke, Mickel, Wind, Windy. Nu kommer jag inte på fler😂
Vitnos
Den har en vit nos.🙂 Superfin!
Willy🙂
Billy, Zorro, Skylimit, Oliver, Ozzy osv :)
Sam, Mowgli, Molle, Hassan, Eko, Nutella, Sigge
Nikito,