Nu är buren kommen
Idag fick jag min bur som sambon ska sätta ihop får väl hjälpa till på ett hörn ;). Väldigt okunnig och sen hjärnblödning lätt synd nog ska läggs ut bild på den sen :) med Tassen och papaya i sen när galler delen på deras nuvarande bur är på plats så som vi tänkt. Väldigt fin bur lyx gemfört med mina tråkiga gallerburar. Den dom har nu är livsfarlig då en pinne sitter och kan skada dom i ett hörn :/. Funderar på att måla om den med vattenbaserad färg. Typ grön eller rosa :) med blå knutar :)
Som tur är sitter pinnen bra till nu :)
Hjärnblödning tror jag inte någon av er har, möjligen hjärnskakning.
Lägg gärna upp bild sen hur det blev 🙂
Ta bort den pinnen? Vad det nu är för pinne?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja tack hjänskakingen har jag ;) dum man va :) Ja det ska jag göra :) en metal pinne på deras nuvarande bur som sitter löst ska ta bort den sen när vi kopplar på den delen på deras nya bur :) Just nu kan ingen skadad på pinnen då den sitter bakom dom som håller fast galler taket och så:) Blir nog super med den nya buren sen galler taket från deras nuvarande lilla bur :). Den är 116 lång och plus den andra ytan extra på 100*50 :) mycket med yta sen en neder våning på buren :) blir inte trångt för dom då lyx yta gemfört med Tassens bur den nuvarande :)