(X) kanin dödad av onykter
Det här är något jag nyss såg på twitter (som för er som inte vet är en hemsida liknande facebook där man kan lägga upp korta texter och bilder). Tänker inte hänga ut någon men en i min stad (gävle) har alltså lagt ut skärmdumpar på en konversation där dennes kompis skriver om hur de hade stulit en kanin på fyllan och därefter stampat ihjäl den. Detta var alltså en tamkanin och jag blir SÅ FÖRBANNAD och känner mig spyfärdig. Hur kan man göra något sådant. Samtidigt blir jag jätteorolig över min vän vars 2 kaniner blev stulna en lördagkväll för ett par veckor sen och är spårlöst borta. Man har ingen aning och jag blev bara tvungen att skriva av mig.
Troligtvis bara någon som vill göra folk ledsna. :(
Tillägger också hur extremt vidrigt det är vad alkohol kan göra.
#1 menar du då att det var ett skämt eller att de gjorde det av elakhet?
Ish Pish!
Storebrorsans kompis råkade ut för en liknande händelse. Inte kul🤮 Men du måste vara källkritisk! För jag har lite svårt att tro att någon lyckades stampa på en kanin utan att den stack, eftersom kaniner ofta inte ligger snällt och väntar på marken medans någon fullis stampar… Menar absolut inget illa, utan vill bara inte att du oroar dig i för fullisar som snor kaniner i onödan! Hoppas allt löser sig för dig och din kompis🌺
Hemskt 😮
https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home
Fy vad hemskt!
Jag fattar inte hur man kan göra något sånt mot djur, de har ju också ett liv.
Jag blir så ARG😕
#3 Nej, screenshotsen är troligtvis fejkade av någon som bara vill vara elak och göra folk ledsna.