Namn till en liten hane
Hejsan!đ
Jag ska nog köpa en vit liten fluffig löven/angorra hane eller en svartvit i samma ras & kön ( dom Àr syskon)
min kanin jag har hemma nu heter Quenoues Rixton . Skulle gÀrna vilja att min nya kanin fÄr ett mer avancerat namn som min Rixton har , vill att den nya kaninen ska ha ett ovanligt namn eller vad man ska sÀga! Typ ett mer tÀvlingsnamn!
tack pÄ förhand!
ingen som har nÄtt?
Har ett ovanligt som min hane heter. NÀmligen Mohrle. Namnet betyder -den lille svarte- tycker det passar superbra pÄ smÄ svarta kaniner <3
Ălskar kaniner 
Det var jĂ€ttefint fast jag tycker det pĂ„minner vĂ€ldigt mycket om min gamla kaninsom dog den 2 september, han hette Molle đâ€ïž
Ă Ă„ vad sorgligt :( â€ïž
Ălskar kaniner 
Vad tycker ni om Speedchip's Teddy? đ tycker det lĂ„ter vĂ€ldigt gulligt och tufft
Det var jĂ€tte fint! đ
#6 tack ! hade tre förslag och de var Speed, Chip & teddy . varför inte bara lĂ€gga ihop det? đ
Min ena hane heter Nejko:) Det Àr nog ganska ovanligt:)
Kawaī tedibea! Det betyder Gosiga nallar pÄ japanska! Eller formosus princeps. Det Àr latin för Vacker prins. Kan kalla honom för Formos! Haha lÄter gulligt. Eller Dulce amicus. Det betyder söta vÀn. PÄ Latin.
Latus lilium. Latus Ă€r bara ett namn men lilium betyder ros pĂ„ latin. Min förra hane hette det! Hoppas att du gillar mina förslag!đ
/PoppyLoppyRexKanin<3
Quinoa đ